کد خبر : 1659446 | 11 دی 1398 ساعت 18:22 | 107K بازدید | 0 دیدگاه

مهر تایید هیات مدیره برای بقای حسین فرکی

پایان ماجرای مغانلو و واسعی با سرخابی‌ها

سرمربی پیکان با دریافت رای اعتماد از سوی هیات مدیره، خود را آماده یک نیم فصل پرماجرا برای دستیابی به مجوز بقا خواهد کرد.

پایان ماجرای مغانلو و واسعی با سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، پیکان یکی از عجیب‌ترین تیم‌های این فصل محسوب می‌شود که علیرغم عملکردی مثبت در فاز تهاجمی و در شرایطی که سومین خط حمله برتر نیم فصل محسوب می‌شود در فاز دفاعی خوب کار نکرده تا اکنون یکی از گزینه‌های سقوط محسوب شود. موضوعی که باعث شد تا حسین فرکی که پیش از این با سپاهان و فولاد به قهرمانی در لیگ برتر دست یافته، شایعه مربوط به برکناری خود را جدی‌تر دنبال کند و در وضعیت خطرناکی قرار گیرد.


اما در آستانه بازی با تراکتور، اعضای هیات مدیره پیکان جلسه‌ای اضطراری در خصوص آینده تیم با حضور حسین فرکی برگزار کردند. در این جلسه من با حضور محمود شیعی، حمیدرضا گرشاسبی، مصطفی کیایی ، علیرضا رحیمی برگزار شد، از حسین فرکی خواسته شد بدون توجه به حواشی و شایعات شکل گرفته، به دنبال راهکارهایی برای فرار از سقوط و تقویت تیم در این زمینه باشد.


تقویت تیم در دستور کار
حسین فرکی برای تقویت پیکان درخواست اضافه شدن پنج بازیکن در نیم فصل نقل و انتقالات داده است. در این زمینه مهمترین گزینه برای انتقال به این باشگاه جذب یک دروازه بان است. موضوعی که در اولین گام در گفتگو با سوشا مکانی صورت گرفته اما گلر حال حاضر نفت مسجدسلیمان طی مذاکره‌ای از پیشنهادی نجومی گفت که این باشگاه را از جذب وی منصرف کرد. با این حال تلاش باشگاه برای تقویت تیم در خطوط دفاعی خصوصا دنبال می‌شود.

 


دست رد برای جدایی مثلث تهاجمی؛ ورود استقلال و پرسپولیس ممنوع!
پیکان همانطور که گفته شد در فاز تهاجمی بهترین عملکرد را در نیم فصل از خود به جا گذاشته و بی جهت نبود که ستاره‌های این تیم روی بورس برای جدایی در نقل و انتقالات زمستانی باشند. در این زمینه درخواست کتبی به این باشگاه برای جذب سعید واسعی، جلال الدین علی محمدی و شهریار مغانلو ارسال شده بود که حسین فرکی در گفتگویی با این بازیکنان، اعلام کرد تیم به آنها نیاز دارد و اجازه جدایی نخواهد داد. طبق توافق صورت گرفته این بازیکنان نیز رضایت خود را برای ادامه همکاری با باشگاه را اعلام کرده‌اند و پروژه جدایی آنها به طور کامل مسکوت ماند.

 

5 بازیکن در لیست خروج
حسین فرکی نام 5 بازیکن را نیز به باشگاه برای خروج از لیست و صدور رضایتنامه را نیز اعلام کرده است. یکی از این بازیکنان مارکو ووکسویچ از مونته نگرو بود که خیلی زود به نیمکت این تیم میخ شد و بعد از آن راهی سکوها شد. او از مدتی قبل توافق با باشگاه را برای جدایی اعلام کرده بود و اکنون چهار گزینه دیگر برای خروج از تیم باقی مانده است. با این حال شروط فسخ قرارداد با بازیکن لیست مازاد به این شکل خواهد بود که باشگاه ابتدا باید موفق به جذب بازیکن در همان پست مدنظر شود.

دیدگاه‌ها