کد خبر : 1659483 | 11 دی 1398 ساعت 22:04 | 101.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید؛ خود امباپه نشد، برادرش!

رئال مادرید به دنبال جذب ایتان امباپه، برادر سیزده ساله و کوچک تر کیلیان امباپه است.

رئال مادرید؛ خود امباپه نشد، برادرش!

به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نیست که کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسوی پاری سن ژرمن مهم ترین هدف رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات تابستان سال بعد به شمار می آید و این جواهر 21 ساله مدت هاست چشمان فلورنتینو پرز و زین الدین زیدان را به خود خیره کرده است.

 

1466017

 

اما نشریه آ.اس مدعی شد ایسان، برادر کوچک تر کیلیان نیز مورد توجه به استعدادیاب های رئال مادرید قرار گرفته است. ایتان 13 ساله مدتی قبل و در جریان بازی تیم نوجوانان پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید در رقابت های اروپا توجه مدیران باشگاه اسپانیایی را جلب کرده و آنها معتقدند او نیز به زودی مانند برادرش تبدیل به بازیکن بزرگی خواهد شد.

 

مدیران رئال مادرید می خواهند پیش از اینکه در سال های آتی مجبور به پرداخت مبلغ کلانی برای خرید این بازیکن نوجوان شوند، زودتر دست به کار شده و مقدمات حضور او را در رئال مادرید فراهم کنند. البته به نظر می رسد با جذب ایتان، کیلیان امباپه نیز بیشتر علاقمند به انتقال به مادرید خواهد شد و زندگی در کنار برادر کوچک تر می تواند یکی از عوامل تحریم کننده برای کیلیان در مسیر دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد کهکشانی ها باشد. رئال مادرید مدتها است به دنبال کیلیان امباپه بوده و بر اساس گزارش ها قرار است در تابستان پیشنهادی به ارزش 300 میلیون یورو برای خرید او ارائه دهد.

دیدگاه‌ها