کد خبر : 1659527 | 12 دی 1398 ساعت 11:55 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

ویرا: در توپ طلای امسال حق سادیو مانه خورده شد

پاتریک ویرا اسطوره فرانسوی آرسنال می‌گوید چهارم شدن سادیو مانه ستاره لیورپول در رده‌بندی توپ طلای امسال بی‌عدالتی در حق این ستاره سنگالی بوده و حق او رتبه‌ بهتری بوده است.

ویرا: در توپ طلای امسال حق سادیو مانه خورده شد

به گزارش "ورزش سه"، پاتریک ویرا، اسطوره فرانسوی آرسنال و سرمربی حال حاضر باشگاه نیس می‌گوید قرار گرفتن سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول در رتبه چهارم رده‌بندی توپ طلای امسال ناعادلانه و ظلم به او بوده و مانه شایسته قرار گرفتن در رتبه بهتری بوده است. در مراسم توپ طلای امسال، توپ طلا به لیونل مسی تعلق گرفت و هم‌تیمی مانه، ویرژیل فن‌دایک در رتبه دوم جدول ایستاد و کریستیانو رونالدو سوم شد. رتبه چهارم نیز به سادیو مانه تعلق گرفت.

 

این در حالی است که سادیو مانه در این فصل در لیگ برتر برای لیورپول 22 گل به ثمر رسانده و به همراه هم‌تیمی‌اش محمد صلاح و اوبامیانگ از آرسنال مشترکا بهترین گلزن لیگ برتر تا این لحظه است. مانه در لیگ قهرمانان هم برای تیمش چهار گل به ثمر رسانده است.

 

1466128

 

پاتریک ویرا در گفتگو با آراف‌آی در این باره گفت:" به نظر من رتبه مانه غیرمنصفانه است. من وقتی درخشش او را مقایسه می‌کنم با تعداد بازی‌هایی که در این فصل انجام داده و گلهایی که زده و تعداد بازی‌هایی که در آنها نقشی تعیین‌کننده داشته، به این نتیجه می‌رسم که حق او رتبه‌ای بهتر از چهارمی بوده".

 

سرمربی نیس و اسطوره آرسنال در ادامه گفت:" با توجه به نقش مانه در گلهای لیورپول و نوع بازی‌اش برای این تیم، حق او خیلی بیشتر از چهارمی بود".

 

دیدگاه‌ها