کد خبر : 1659584 | 12 دی 1398 ساعت 16:40 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

تنش بین بارسلونا و اسپانیول در آستانه دربی

شنبه پیش رو تیم های بارسلونا و اسپانیول در دربی کاتالونیا به مصاف هم خواهند رفت.

تنش بین بارسلونا و اسپانیول در آستانه دربی

به گزارش"ورزش سه"، بارسلونا صدرنشین لالیگا شنبه باید به ورزشگاه ال کورنیا اسپانیول برود تا برگزار کننده دربی کاتالونیا باشد. دیداری که هرچند به جذابیت دربی مادرید نیست ولی حساسیت های خاص خود را دارد.

شرایط اسپانیول اصلا خوب نیست و در قعر جدول قرار دارد. همین قضیه باعث شده تا در نیم فصل اول، دو بار دست به تغییر مربی بزند. اکنون هدایت این باشگاه به آبلاردو فرناندز سپرده شده است تا بلکه او ناجی اسپانیول باشد. مربی ای با سابقه بارسایی و همین قضیه اکنون باعث تنش بین دو باشگاه شده است.

 

 

Image result for abelardo fernandez BARCA

 

 

تنشی که البته از سوی بارسلونا شروع شد. باشگاه بارسلونا با انتشار ویدیویی از آبلاردو یادآور شد که او سال ها پیراهن آبی اناری را به تن داشته است. آبلاردو در 257 بازی برای بارسا 17 گل به ثمر رساند.

تنها ساعتی بعد، باشگاه اسپانیول در اقدامی متقابل ویدیویی از ارنستو والورده سرمربی کنونی بارسا منتشر کرد که او را در حال بازی و نیز هدایت اسپانیول نشان می داد. والورده در مقطعی بازیکن و نیز سرمربی اسپانیول بود. در واقع او سابقه بازی برای هر دو تیم بارسا و اسپانیول را دارد.

والورده دو فصل برای بارسا بازی کرد و برای اسپانیول نیز در 88 بازی 17 گل به ثمر رساند. او 99 بار نیز روی نیمکت مربیگری این تیم نشست و اسپانیول را به فینال جام یوفا نیز هدایت کرد.

 

 

1466234

دیدگاه‌ها