کد خبر : 1659605 | 12 دی 1398 ساعت 19:25 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

رایان گیگز:

مارسیال در برابر آرسنال خود واقعی اش نبود

رایان گیگز، سرمربی فعلی تیم ملی ولز و ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که ستاره فرانسوی منچستر یونایتد یعنی آنتونی مارسیال در بازی برابر آرسنال نمایش خوبی نداشته است.

مارسیال در برابر آرسنال خود واقعی اش نبود

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته منچستر یونایتد در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس مهمان آرسنال بود و در نهایت با دو گل از حریف لندنی خود شکست خورد. شیاطین سرخ در حالی سال ۲۰۲۰ را با شکست آغاز کردند که در بازی دیشب نتوانستند نمایش قابل قبولی ارائه دهند و در خط حمله کم خطر ظاهر شدند.

عملکرد نه چندان خوب خط حمله منچستر یونایتد در بازی دیشب باعث شده که رایان گیگز به انتقاد از ستاره فرانسوی شیاطین سرخ یعنی آنتونی مارسیال بپردازد. گیگز در این باره گفت: " من از عملکرد آنتونی مارسیال در بازی برابر تیم های برنلی و نیوکسل تمجید کرده بودم اما او در دیدار دیشب نتوانست خود واقعی‌اش را به نمایش بگذارد. وقتی او در زمین حضور دارد این طور برداشت می‌شود که گویا تمام تلاش خود را انجام نمی دهد اما من فکر می‌کنم که او به خاطر زبان بدنش مورد این انتقادات قرار می گیرد. "

 

 

1464797

 


گیگز در ادامه گفت: "من فکر می کنم که او باید در امر فشار آوردن به حریف بهتر ظاهر شود؛ دقیقاً همان کاری که در دو بازی قبلی انجام داده بود. من معتقدم که مارسیال تنظیم‌کننده حملات منچستریونایتد است و به همین خاطر نقشه بسیار حیاتی دارد."

دیدگاه‌ها