کد خبر : 1659614 | 12 دی 1398 ساعت 20:08 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

جو کول:

با وجود آبراهام، چلسی به خرید مهاجم نیاز ندارد

جو کول، ستاره سابق چلسی، معتقد است که تامی آبراهام می تواند به تنهایی رهبری خط حمله چلسی را برای سال‌های سال برعهده داشته باشد.

با وجود آبراهام، چلسی به خرید مهاجم نیاز ندارد

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به محرومیت چلسی در نقل و انتقالات تابستانی گذشته، فرانک لمپارد تصمیم گرفت که به جوانان خود برای فصل جدید اعتماد کند؛ جوانانی که به خوبی پاسخ اعتماد فرانک لمپارد را داده اند و تا به اینجای فصل عملکرد بسیار قابل قبولی از خود ارائه دادند. یکی از این بازیکنان تامی آبراهام ۲۲ ساله بوده است. این مهاجم انگلیسی تا به اینجای فصل ۱۲ گل به ثمر رسانده و حالا ستاره اول تیم فرانک لمپارد به حساب می‌آید.

محرومیت چلسی حالا به پایان رسیده و آنها می‌توانند در نقل و انتقالات زمستانی برای جذب بازیکن اقدام کنند. در همین رابطه و با توجه به احتمال جدایی اولیویه ژیرو به نظر می رسد که فرانک لمپارد به دنبال جذب یک بازیکن برای خط حمله خود باشد؛ با این وجود ستاره سابق آبی‌های لندن معتقد است که چلسی با وجود تامی آبراهام نیاز به خرید مهاجم ندارد. جو کول در این باره گفت: " من فکر می‌کنم که آبراهام خودش را به عنوان یک عضو غیرقابل جانشین در چلسی تبدیل کرده است. او یک بازیکن جوان است و به خوبی قابلیت های خود را نشان داده است.

 

 

1450391



من مطمئن هستم که او می تواند برای سال‌های سال رهبری خط حمله جلسه را برعهده داشته باشد. وقتی شما چنین بازیکنی در اختیار داشته باشید قطعاً اوضاع برایتان فوق العاده خواهد بود. ما با چشمان خود دیده ایم که او در سه، چهار سال گذشته چه پیشرفتی داشته است. من فکر می‌کنم که آبراهام یک کشف بزرگ برای چلسی است بنابراین نیازی برای یافتن جانشین برای او نیست."

دیدگاه‌ها