کد خبر : 1659640 | 12 دی 1398 ساعت 22:20 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

سر مهار نشدنی پورعلی‌گنجی به کنج دروازه؛

سال ۲۰۲۰ مثل گل لژیونرهای ایران ادامه دارد

ملی پوش ایرانی العربی با ضربه سر تماشایی دروازه الاهلی را باز کرد و موجب برتری پُر گل تیمش شد.

به گزارش "ورزش سه"، در شروع بازی‌های نیم‌فصل دوم و چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که برای دهمین بازی در این فصل مرتضی پورعلی‌گنجی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۸:۵۰ امشب در ورزشگاه حمد بن خلیفه به مصاف الاهلی رده نهمی رفت.

 

العربی در دقیقه ۱۵ با شوت میشل لاسوگا آلمانی که به زمین برخورد کرد و به ضربه چیپ تبدیل شد، به گل اول رسید و در دقیقه ۴۵ با شوت داخل محوطه محمد صلاح به گل دوم دست یافت و با برتری ۲ بر صفر مقابل الاهلی نیمه اول را پشت سر گذاشت.

 

در دقیقه ۷۳ العربی صاحب یک ضربه کرنر شد که توپ ارسالی از جناح چپ زمین را مرتضی پورعلی‌گنجی با ضربه سر چکشی به کنج دروازه الاهلی و دور از دستان گلر این تیم فرستاد تا تیمش با سه گل پیش بیفتد.

 

تیم العربی که پس از بردهای پُر تعداد در ابتدای فصل، در پنج هفته گذشته لیگ ستارگان قطر شرایط بحرانی سپری کرده و دو مساوی و سه باخت داشت، امشب با درخشش ملی پوش ایرانی خود به روند ناکامی‌هایش پایان داد و به برتری ۳ بر صفر خارج از خانه مقابل الاهلی رسید تا ۱۸ امتیازی شود و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به السد، در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد.

 

1466329

 

گلزنی پورعلی‌گنجی در حالی اتفاق افتاد که دیروز در نخستین روز سال ۲۰۲۰ ، علیرضا جهانبخش توانسته بود یک گل به یادماندنی برای برایتون مقابل چلسی بزند و امشب هم یک ملی پوش ایرانی دیگر توانست گل ارزشمند دیگری در لیگ ستارگان قطر به ثمر رساند تا به نوعی سال نو میلادی فعلا برای لژیونرهای ایرانی موفقیت‌آمیز پیش برود.

 

پورعلی‌گنجی که سال گذشته توانسته بود در هفت مسابقه برای العربی یک گل به ثمر رساند، امشب در بازی مقابل الاهلی موفق شد اولین گل فصل خود را بزند و در برد تیمش تاثیرگذار باشد.

دیدگاه‌ها