کد خبر : 1659718 | 13 دی 1398 ساعت 16:11 | 65.5K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر دوباره در هیات مدیره

ایرج عرب در آستانه استعفا از پرسپولیس

مدیرعامل سابق و عضو کنونی هیات مدیره احتمالا طی هفته آینده از این باشگاه استعفا خواهد داد.

ایرج عرب در آستانه استعفا از پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، ایرج عرب که به عنوان معاون باشگاه در دوران حمیدرضا گرشاسبی به پرسپولیس راه یافته بود و بعد از آن مدیریت باشگاه را در اختیار داشت به دنبال برخی اختلافات و البته مشغله کاری به دنبال استعفا از سمت خود است.

 

عرب که بعد از برکناری حمیدرضا گرشاسبی به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان به عنوان سرپرست و بعد از آن مدیرعامل تیم انتخاب شد، در ابتدای فصل جای خود را به محمدحسن انصاریفرد داده است و عضویت هیات مدیره را در اختیار دارد. اکنون اما زمزمه‌هایی مبنی بر پایان کار او در این باشگاه و استعفایش به گوش می‌رسد.

 

عرب که علیرغم تلاش‌هایش برای موفقیت با پرسپولیس در نهایت هیچگاه نتوانست پایگاه رسانه‌ای مناسبی برای دستیابی به محبوبیت نزد هواداران با توجه به جدایی برانکو ایوانکوویچ برای خود شکل دهد، اکنون طی حکمی از سوی وزارت ورزش سرپرستی فدراسیون دو و میدانی را تا زمان انتخاب رییس و مجمع این فدراسیون در اختیار دارد و با توجه به فشارهای کاری و همچنین برخی دلخوری‌ها در باشگاه قصد دارد کار خود در این باشگاه را خاتمه دهد.

 

مدیرعامل سابق پرسپولیس که در زمان حضورش در صندلی ریاست این باشگاه موفق شده بود دو قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را به دست بیاورد، با توجه به جدایی برانکو ایوانکوویچ با حمله و هجمه شدیدی از سوی هواداران مواجه شد. او اعتقاد دارد با توجه به مشکلاتی که وجود داشت و علیرغم تمامی فشارها، در این مدت توانسته با انتخاب سرمربی بعدی برای تیم و همچنین تمدید قرارداد با ستاره‌ها و جذب چند ستاره دیگر در راستای موفقیت دوباره آنها با دستیابی به صدرنشینی در لیگ نوزدهم کارش را با موفقیت دنبال کرده و همچنین توانسته پیش پرداخت‌های ابتدایی را نیز در اختیار بازیکنان قرار دهد. با این حال برخی اتفاقات حاشیه‌ای که پررنگ‌ترین آنها عدم حمایت از گابریل کالدرون است که علیرغم دستیابی به صدرنشینی با اعتقاد عرب به طور کامل با حمایت همراه نبوده است. موضوعی که باعث شده تا ایرج عرب تصمیم به پایان کار با پرسپولیس داشته باشد و به دنبال ارائه استعفای خود به هیات مدیره باشد.

دیدگاه‌ها