کد خبر : 1659719 | 13 دی 1398 ساعت 16:03 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری دربی مرسی ساید

آنچلوتی: به لیورپول فکر می کنم، نه خامس و رابیو

کارلو آنچلوتی سررمربی اورتون در نشست خبری بازی با لیورپول به شایعات جذب خامس و آدرین رابیو واکنش نشان داد.

آنچلوتی: به لیورپول فکر می کنم، نه خامس و رابیو

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی 2 هفته پیش رود که به عنوان سرمربی جدید اورتون منصوب شد. سرمربی ایتالیایی که اخیرا از هدایت ناپولی برکنار شده بود، اکنون دومین چالش مربیگری خود در لیگ برتر را پیش رو دارد. او در مقطعی هدایت چلسی را برعهده داشت.

کارلتو در این مدت سه بار روی نیمکت اورتون نشسته و حاصل کار دو پیروزی و یک شکست بوده است.

اورتون باید یکشنبه در دور سوم جام حذفی به مصاف لیورپول در دربی مرسی ساید برود؛ در حالی که شایعات و گمانه زنی های زیادی در مورد فعالیت های این باشگاه در انتقالات زمستانی به گوش می رسد. از جمله احتمال جذب خامس، آدرین رابیو و نیز استیون انزونزی.

 

 

1466429

 

 

آنچلوتی در نشست خبری امروز خود و در واکنش به این شایعات گفت:« واقعیت این است که هنوز به نقل و انتقالات زمستانی فکر نکرده ام ولی طی روزهای آتی به این قضیه ورود خواهیم کرد. پیش از هر چیزی نیاز به شناخت بیشتر از بازیکنانم دارم که این یک امر طبیعی است. ما در این مدت به دلیل فشردگی بازی ها فرصت زیادی برای فکر کردن به خریدهای جدید نداشته ایم. من ایده هایی دارم و هر روز در تلاشم تا شناخت بیشتری از تیم پیدا کنم.»

 

کارلتو ادامه داد:« پس از این اگر امکان جذب بازیکن باکیفیت وجود داشته باشد، خوشحال خواهم شد که بتوانیم سطح تیم را ارتقا دهیم. می دانم که شما خبرنگاران، علاقه خاصی به نقل و انتقالات دارید ولی صادقانه بگویم که دوست دارم فقط در مورد بازی با لیورپول حرف بزنم که یک دربی و چالشی فوق العاده برای ما محسوب می شود. این یک فرصت عالی برای اثبات توانایی های مان است.»

 

لیورپول:« آنها در حال حاضر بهترین تیم دنیا و قهرمان جهان هستند. بازی برابر لیورپول یک ریسک است. به آنها بابت موفقیت های اخیر تبریک می گویم ولی تمام تمرکز ما روی دربی است و می خواهیم پیروز شویم. همه توانم را گذاشته ام تا بازیکنان درک کنند که چه سبکی از بازی مد نظر من است.»

 

 

1464582

دیدگاه‌ها