کد خبر : 1659755 | 13 دی 1398 ساعت 21:19 | 82.4K بازدید | 0 دیدگاه

ماریو رای:

از حالا به مسی فکر کنم سردرد می گیرم!

ماریو رای، مدافع پرتغالی و 28 ساله ناپولی مدعی شد نمی خواهد از حالا به بازی کردن مقابل لیونل مسی فکر کند.

از حالا به مسی فکر کنم سردرد می گیرم!

 

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی که در چند ماه اخیر نتایج خوبی نگرفته بود و در نهایت گنارو گتوزو را جانشین کارلو آنچلوتی کرد، حدود دو ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان به مصاف بارسلونا برود. ماریو رای در مورد حضور در مقابل لیونل مسی و البته دیدار بعدی تیمش برابر اینتر در سری آ صحبت کرده است.

 

ماریو رای گفت: "بازی کردن برابر لیونل مسی؟ اگر بخواهم از حالا به بازی در مقابل مسی فکر کنم سر درد خواهم گرفت. اما فارغ از شوخی، من خودم را بازیکنی خوش شانس می دانم، زیرا این رویای هر بازیکنی است که با بهترین بازیکنان روبرو شود و من تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین عملکرد مقابل مسی انجام خواهم داد.

 

1466487

 

به هواداران ناپولی قول می دهیم اشتباهات خود را جبران کنیم و من از آنها می خواهم نتایج چند ماه اخیر را فراموش کنند و ما تلاش می کنیم نیم فصل دوم بهتری را برای هواداران رقم بزنیم.

 

دیدار مقابل اینتر؟ بازی مهمی پیش روی ناپولی خواهد بود و من انتظار یک حریف قدرتمند را دارم. حریف قطعا در جریان بازی ما را اذیت خواهد کرد، اما ما برای مقابله با اینتر آماده بوده و می خواهیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. ژانویه یک ماه مهم برای ناپولی خواهد بود و ما قصد داریم نتایجی خوبی کسب کنیم تا روند چند ماه اخیر را تغییر دهیم."

دیدگاه‌ها