کد خبر : 1659795 | 14 دی 1398 ساعت 09:40 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

برد بین‌المللی فوتبال:

آفساید، آفساید است؛ حتی اگر میلی‌متری باشد

بعد از یک هفته جنجال درباره استفاده از VARبرای تشخیص آفسایدهای میلی‌متری در لیگ برتر جزیره، رئیس هیات بین‌المللی فوتبال اعلام کرد آفساید، آفساید است حتی اگر به خاطر چند سانتی‌متر باشد.

 آفساید، آفساید است؛ حتی اگر میلی‌متری باشد

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر جزیره در یک هفته گذشته شاهد اعتراضات شدید به نحوه استفاده از VAR برای تشخیص آفسایدهای نزدیک که به آفسایدهای میلی‌متری معروف شده بود. حالا دبیر کل هیات بین‌المللی فوتبال که قانونگذار رسمی این ورزش به حساب می‌آید در واکنش به این جنجال‌ها می‌گوید آفساید در فوتبال، همیشه آفساید است حتی اگر به خاطر چند سانتی‌متر باشد. به نظر می‌رسد برد بین‌المللی قصد دارد با این اظهارات مهر پایانی بر جنجال‌های اخیر بزند.

 

1466523

 

از روز کریسمس تا امروز در لیگ برتر انگلیس هشت گل به دلیل آفسایدهای میلی‌متری رد شده است. بعد از جنجالهای ناشی از این تصمیمات حساسیت‌برانگیز، لوکاس براد، رئیس برد بین‌المللی فوتبال در گفتگو با برنامه تلویزیونی آلمانی اشپورت‌شاو در این باره گفت:" اگر تصاویری که VAR تهیه می‌کند، با خطهایی که روی تصویر ترسیم شده، نشان دهد که بازیکن یک تیم در موقعیت آفساید قرار داشته، داور ویدیویی حتما باید این موضوع را به اطلاع داور برساند و آن را اعلام کند".

 

1466522

 

او در ادامه صحبتهایش گفت:" موضوع این است که داور ویدیویی باید سریع متوجه شود که آیا آفساید اتفاق افتاده یا نه".

 

دیدگاه‌ها