کد خبر : 1659943 | 14 دی 1398 ساعت 20:45 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعاده حیثیت کورتوا؛ دیوار بلژیکی آقای کلین شیت

رئال مادرید با درخشش فوق العاده تیبو کورتوا و نیز رافا واران توانست در زمین ختافه با سه گل به برتری برسد. نمایش کورتوا به خصوص در نیمه اول استثنایی بود.

اعاده حیثیت کورتوا؛ دیوار بلژیکی آقای کلین شیت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از سه تساوی متوالی امروز به زمین ختافه آمده بود تا به طلسم پیروز نشدن هایش پایان دهد. رئالی ها نیمه اول را با گل به خودی سنگربان ختافه ، پیروز به رختکن رفتند ولی بدون شک اگر تیبو کورتوا نبود، نتیجه به گونه ای دیگر رقم می خورد. ختافه در نیمه اول شایسته تساوی بود ولی گلر بلژیکی مانع شد.

 

 

1466701

 

 

ابتدا دقیقه 24 بازی بود که کورتوا شوت محکم آرامباری از درون محوطه جریمه را با واکنشی عالی برگشت داد. در سه دقیقه پایانی بازی نیز کورتوا دو بار دیگر ناجی دروازه رئال شد. 

دقیقه 44 او شوت فیصل فجر را راهی کرنر کرد و روی همان کرنر نیز ضربه سر کابررا را با کف دست از روی خط دروازه بیرون کشید تا رئال با همان برتری 0-1 به رختکن برود.

 

کورتوا در نیمه دوم چندان کار دشواری نداشت و جز یک صحنه مجبور به واکنش نشد تا نهمین کلین شیت در 12 بازی اخیر را از او شاهد باشیم. گلر بلژیکی در 9 بازی از 12 بازی اخیر رئال در تمام رقابت ها حتی یک گل نیز دریافت نکرده است تا ثابت کند خرید او یک خرید درست و منطقی بوده است.

کورتوا با چنین کیفیتی خاطرات کیلور ناواس را در ذهن هواداران حداقل برای کوتاه مدت پاک خواهد کرد.

رئال این بازی را 0-3 پیروز شد.

 

 

 

1466702

 

1466753

دیدگاه‌ها