کد خبر : 1659956 | 14 دی 1398 ساعت 20:09 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب شهادت سردار سلیمانی در اردوی امید

دو بازیکن تیم امید در خلال اردوی این تیم در سونگلای تایلند درباره سردار شهید قاسم سلیمانی صحبت کردند.

بازتاب شهادت سردار سلیمانی در اردوی امید

به گزارش "ورزش سه"، محمد مهدی مهدی‌خانی در حاشیه تمرین تیم فوتبال امید گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی را به همه مردم ایران تسلیت می‌گویم. وقتی که این خبر را شنیدیم بسیار ناراحت شدیم. کمترین کاری که می‌توانستیم انجام بدهیم،  یاد کردن از ایشان در تمرین روز گذشته بود. سردار سلیمانی در قلب همه مردم ایران بود. امیدوارم بتوانیم راه این شهدا را ادامه دهیم چرا که امنیت کنونی را مدیون آنها هستیم.

 

وی در ادامه افزود: من خودم در خانواده شهدا بزرگ شده‌ام. پدربزرگم شهید شد و پدرم جانباز است. می‌دانم که چه سختی‌هایی را متحمل شده‌اند. آنها جانفشانی‌های زیادی را انجام داده‌اند تا ما امنیت داشته باشیم.

حسین ساکی، مدافع تیم امید نیز  درباره شهید قاسم سلیمانی بیان داشت: وقتی خبر را شنیدیم خیلی شوکه شدیم. قبل از آغاز تمرین یک دقیقه سکوت کردیم و یادشان را گرامی داشتیم و فاتحه‌ای خواندیم. جایگاه شهدا نزد خداوند و مردم ویژه است. آنها قهرمان‌های واقعی هستند و همیشه یادشان زنده خواهد بود. در فضای مجازی دیدم که مردم خوزستان چه عزاداری‌هایی انجام دادند. سردار سلیمانی در موقعی که سیل در خوزستان آمد به طور شخصی حضور داشت و به همین دلیل مردم او را دوست داشتند.

 

دیدگاه‌ها