کد خبر : 1660008 | 15 دی 1398 ساعت 09:17 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

هم تیمی جدید حسینی از انگلیس آمد

ستاره استوک سیتی قرضی به ترابزون اسپور آمد

باشگاه محبوب بندر ترابزون در حاشیه دریای سیاه با قراردادی قرضی و شش ماهه ستاره سنگالی باشگاه استوک را به ترکیه منتقل کرد.

ستاره استوک سیتی قرضی به ترابزون اسپور آمد

به گزارش "ورزش سه"، ترابزون اسپور روزهای پرفراز و نشیبی را در پنجره زمستانی 2020 تجربه می کند، روزهایی متفاوت از تمام پنجره های نقل و انتقالاتی قبلی که چند ستاره سرشناس آنها مورد توجه باشگاه های بزرگ قرار گرفته و پیشنهادات وسوسه کننده ای دریافت کردند.


با این وجود سران این باشگاه سخت در تلاش هستند قبل از هر فروشی یک خرید داشته باشند که در اولین گام ترابزونی ها از نهایی شدن توافق با ستاره سنگالی استوک سیتی و سران باشگاه انگلیسی برای حضور قرضی بابی آلیون نیدای خبر دادند. این بازیکن 28 ساله با قابلیت بازی در دو پست خط میانی و خط دفاع راهی اردوی "بوردو- ماوی ها"شد تا کارامان اولین خرید زمستانی را در اختیار داشته باشد.


هم تیمی جدید مجیدی حسینی و ترابزونی ها بعد از حضور در مراسم معارفه بلافاصله در تمرینات ترابزون حاضر شد تا خود را برای نیم فصل دوم سوپرلیگ ترکیه آماده کند. برخی رسانه ها از نهایی شدن این قرارداد به عنوان هموار شدن مسیر جدایی یکی دو بازیکن از جمله مجید حسینی و انتقال ستاره ایرانی به باشگاهی بزرگ تر نام بردند.

 

دیدگاه‌ها