کد خبر : 1660140 | 15 دی 1398 ساعت 17:21 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

چند بازیکن خوب در نقل و انتقالات گرفته ایم

گروسیان: در نیم‌فصل دوم برای اعتبار خوزستان می‌جنگیم

استقلال خوزستان قهرمان فصل پانزده لیگ برتر امسال رقابت های لیگ یک را با نتایج خوبی آغاز نکرد اما با تغییراتی که ایجاد شد آن ها به شرایط خوب نزدیکتر شده اند.

گروسیان: در نیم‌فصل دوم برای اعتبار خوزستان می‌جنگیم

به گزارش" ورزش سه" استقلال خوزستان انگیزه زیادی دارد تا در نیم فصل دوم بتواند از نیمه پایینی جدول خودش را جدا کرده و به جمع تیم های بالانشین برسد. این تیم که زمانی قهرمانی لیگ برتر و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود با سهراب بختیاری زاده و بازیکنان باتجربه ای که در ترکیبش دارد می خواهد از نامش دفاع کند. فرزین گروسیان دروازه بان استقلال خوزستان درباره شرایط تیمش گفت:" اوضاع تیم ما خوب است."


او افزود:"در این فصل  آقای فاضل بختیاری که با استقلال خوزستان به عنوان مدیرعامل قهرمان شده بود با حضورش توانست شرایط خوبی را برای تیم به وجود بیاورد. الان تیم وضعیت خوبی دارد و پرداخت ها به موقع هستند."


دروازه بان سابق استقلال و تراکتور در ادامه گفت:" ما در نیم فصل اول خیلی بدشانسی آوردیم و واقعا تیمی نبودیم که به راحتی ببازیم و روی اتفاق و بدشانسی بازی ها را واگذار کردیم. اما در نیم فصل دوم با حضور آقای بختیاری زاده می توانیم این نتایج را جبران کنیم. آقا سهراب تجربه بالایی دارد و یکی از بزرگان فوتبال ما است و می داند چطوری تیم را به جایگاه اصلی اش برساند. البته جا دارد از زحمات آقای باقری نیا مربی قبلی تیم هم تشکر کنم."


گروسیان همچنین گفت:" ما تیم جوان خوبی داریم. یک مهاجم به نام امید لطفی داریم که بازیکن جوان و بسیار آینده داری است. در مجموع تیممان خیلی خوب است. من خودم در تمام بازی های فصل تا اینجا بازی کردم و تمام تلاشم را می کنم در نیم فصل دوم عملکرد بهتری هم داشته باشم."


او درباره خودش اضافه کرد:" بخواهم از خودم بگویم نسبت به زمانی که از تراکتور کارم را شروع کردم خیلی راضی هستم واحساس می کنم پله پله به هدفی که مدنظرم هست نزدیک می شوم. با شرایطی که تیم در نیم فصل دوم دارد حس می کنم می توانم خودم را نشان بدهم و به جایی که دوست دارم برسم."


دروازه بان استقلال خوزستان در پایان گفت:" در حال حاضر 4-5 بازیکن خوب در نقل و انتقالات جذب کردیم و یک تیم خوب تشکیل داده ایم تا بتوانیم در لیگ بجنگیم و در حد نام و اعتبار استقلال خوزستان باشیم."

دیدگاه‌ها