کد خبر : 1660175 | 15 دی 1398 ساعت 19:57 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

با خرید پاتوسی؛

قلعه‌نویی کومان را از لیست خارج می‌کند؟

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در آخرین مصاحبه اش از دو بازیکن برای تقویت طلایی پوشان در پنجره زمستانی نام برده است.

قلعه‌نویی کومان را از لیست خارج می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان تاکنون یکی از فعال ترین تیم های حاضر در پنجره زمستانی لیگ بوده است و دو بازیکن جذب تیم شده اند.


محمد طیبی مدافع میانی نیم فصل ابتدایی نفت مسجد سلیمان، خرید اول سپاهانی ها بود و آنها در ادامه مهدی ترکمان که یکی از بهترین بازیکنان پارس جنوبی جم بود را هم به خدمت گرفتند و حالا امیرقلعه نویی در آخرین مصاحبه اش گفته که از مدیران باشگاه خواسته تا آیاندا پاتوسی بازیکن فصل گذشته استقلال و دانیال اسماعیلی فر بازیکن چند پسته ذوب آهن را برای تقویت تیمش می خواهد.


اما نکته ماجرا اینجاست که همین حالا سپاهان 3 بازیکن خارجی (غیرآسیایی) در فهرست خود دارد و براساس قوانین سازمان لیگ و کنفدراسیون فوتبال آسیا، تنها می تواند یک بازیکن آسیایی به لیست اضافه کند.


با این وجود امیرقلعه نویی خواهان پاتوسی شده که مدیران باشگاه بنی یاس امارات  از عملکرد او رضایت ندارند و در صورتی که مدیران باشگاه سپاهان بتوانند با این بازیکن برای حضور در اصفهان به توافق برسند، باید یکی از بازیکنان خارجی از لیست طلایی پوشان خارج شود.


با توجه به شرایط استنلی کی روش و گئورگی ولسیانی بعید به نظر می رسد، سرمربی سپاهان اجازه جدایی یکی از این دو بازیکن را بدهد و با این وصف به احتمال فراوان در صورت جذب پاتوسی، کومان بازیکن اوکراینی-مجارستانی سپاهان از لیست خارج می شود؛ بازیکنی که در نیم فصل اول رقابت ها، شرایط سال گذشته را نداشته است.


باشگاه ذوب آهن نیز دقایقی پیش به درخواست قلعه نویی برای جذب اسماعیلی فر پاسخ منفی داد و حالا با توجه به این ماجرا و همینطور مشکلاتی که جذب پاتوسی برای سپاهان به همراه خواهد داشت، باید ببینیم در روزهای آتی چه اتفاقاتی پیرامون نائب قهرمان نیم فصل اول مسابقات رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها