کد خبر : 1660178 | 15 دی 1398 ساعت 20:20 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

امید به ساق‌های دو لژیونر در تایلند (عکس)

اللهیار صیادمنش و مهدی مهدی خانی، دو بازیکن لژیونر تیم ملی امید ایران در تایلند هستند.

به گزارش "ورزش سه"، فهرست تیم ملی امید در شرایطی از سوی حمید استیلی اعلام شد که چند روز قبل تر، خبر امیدوارکننده ای از سوی فدراسیون به سرمربی تیم داده شده بود و براساس آن باشگاه ترکیه ای استانبول اسپور با حضور صیادمنش در بازی های مقدماتی المپیک موافقت کرده بود.


دیگر لژیونر امیدهای ایران، مهدی خانی است که در پنجره تابستانی به تیم واراژدین کرواسی پیوست و اگرچه این تیم شرایط خوبی در جدول رده بندی فوتبال کرواسی ندارد ولی یکی از بازیکنان کلیدی این تیم به شمار می رود.

 

1467073


صیادمنش در ترکیب تیم ملی امید و در سیستم 1-3-2-4 در نقش مهاجم هدف بازی خواهد کرد؛ اما مهدی خانی با صلاحدید استیلی به مرکز میدان خواهد آمد و در پست هافبک تدافعی بازی می کند تا با استفاده از قدرت جنگندگی و توانایی ای که در حفظ و ارسال پاس دارد، مهاجمان تیم را به همراه سایر هافبک ها تغذیه کند؛ پستی که متفاوت از پست همیشگی او یعنی بازی به عنوان مهاجم و وینگر چپ و راست است.


می توان این پیش بینی را داشت که هر دو لژیونر ایران در بازی های مقدماتی المپیک در ترکیب ثابت بازی خواهند کرد، اما با دو نقش متفاوت؛ چرا که مهدی خانی بیشتر در بخش دفاعی و یک خط جلوتر از 4 دفاع اصلی تیم دیده خواهد شد و صیادمنش در نقش مهاجم هدف، اما ساق های هر دو می تواند نقش بسزایی در موفقیت تیم ملی امید داشته باشد.

دیدگاه‌ها