کد خبر : 1660253 | 16 دی 1398 ساعت 11:52 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

منچستر یونایتد و شروع دوباره کابوسی به نام رایولا!

به نظر می‌رسد که جسی لینگارد همکاری خود را با مینو رایولا آغاز کرده و همین موضوع پروژه تمدید قرارداد او با منچستریونایتد را دشوار خواهد کرد.

منچستر یونایتد و شروع دوباره کابوسی به نام رایولا!

به گزارش "ورزش سه"، مینو رایولا یکی از بزرگترین و معروف ترین مدیر برنامه های دنیای فوتبال به حساب می آید. به نظر می‌رسد که او در جدیدترین قرارداد خود با ستاره انگلیسی منچستر یونایتد یعنی جسی لینگارد نیز همکاری داشته باشد. رایولا قصد دارد با این کار پیوند بیشتری با بازیکنان انگلیسی حاضر در لیگ برتر ایجاد کند.

با این همه اما همکاری لینگارد با رایولا با توجه به رابطه نه چندان خوب او با باشگاه منچستر یونایتد، می تواند جالب توجه باشد. اخیراً دیلی میل فاش کرده بود که رایولا مانع پیوستن ارلینگ هالند به منچستر یونایتد شده بود؛ موضوعی که قطعاً حواشی همکاری رایولا با لینگارد را افزایش خواهد داد. منچستر یونایتد می داند که رایولا مسئولیت کارهای لینگارد را بر عهده گرفته و این اتفاق کار شیاطین سرخ را برای حفظ این ستاره انگلیسی دشوار خواهد کرد.

 

 

1467157

 


منچستریونایتد و رایولا طی سال های اخیر روابط بسیار پر نوسانی داشته اند. با این وجود ایجنت ایتالیایی رقم زننده گرانترین نقل و انتقال تاریخ باشگاه منچستر یونایتد بوده است؛ انتقالی که در آن پل پوگبا با قراردادی به ارزش ۸۹ میلیون پوند از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست. رایولا پیش از این نیز در انتقال بازیکنانی نظیر زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو به اولدترافورد تاثیرگذار بوده است.

مشکلات منچستر یونایتد با رایولا اما طی هفته‌های اخیر به اوج خود رسیده بود. این مدیر برنامه‌های ایتالیایی هفته گذشته درباره باشگاه منچستر یونایتد گفته بود: "مشکل اصلی پل پوگبا در منچستر یونایتد است. این باشگاه می‌تواند حتی مالدینی، مارادونا و پله را هم نابود کند."

 

1467156

 


همکاری لینگارد با رایولا، ابهامات درباره آینده این ستاره به انگلیسی را افزایش خواهد داد. لینگارد تا پایان سال با منچستر یونایتد قرارداد دارد و آینده او کاملاً مبهم است. لینگارد تمام دوران فوتبال خود را در اولدترافورد گذرانده اما حالا به نظر می رسد که با وجود رایولا در آستانه جدایی از منچستر‌یونایتد قرار دارد. 

دیدگاه‌ها