کد خبر : 1660267 | 16 دی 1398 ساعت 13:23 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئال، مهم‌ترین گزینه برای انتقال مهاجم آلمانی لایپزیش

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی، رئال مادرید به درخواست زین‌الدین زیدان برای جذب تیمو ورنر مهاجم لایپزیش با قراردادی 80 میلیون یورویی آماده می‌شود.

رئال، مهم‌ترین گزینه برای انتقال مهاجم آلمانی لایپزیش

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند رئال مادرید به درخواست زین‌الدین زیدان برای جذب تیمو ورنر، مهاجم ستاره باشگاه آلمانی لایپزیش آماده شده و قصد دارد به او پیشنهادی 80 میلیون یورویی ارائه دهد.

 

1467176

 

این در حالی است که از باشگاه‌های دیگر به خصوص لیورپول هم به عنوان مقصدهای احتمالی ورنر یاد شده و گفته می‌شود لیورپول هم به درخواست یورگن کلوپ به جذب این ستاره آلمانی اصرار دارد. ال‌دسمارک در اسپانیا مدعی است درحالیکه همه نگاه‌ها در حال حاضر به پنجره نقل و انتقالات زمستانی دوخته شده ولی زیدان در حال برنامه‌ریزی زودهنگام برای تابستان آتی است و مهمترین شوک نقل و انتقالاتی رئال را جذب تیمو ورنر تعریف کرده است.

 

1467177

 

بر اساس این گزارش، پیش از این به نظر می‌رسید که لیورپول شانس بیشتری برای جذب ورنر دارد ولی منابع نزدیک به رئال به این رسانه اسپانیایی گفته‌اند که حالا با توجه به پیشنهاد 80 میلیون یورویی رئال، این باشگاه محتمل‌ترین مقصد تابستانی ستاره آلمانی خواهد بود.

 

این گزارش مدعی است که زیدان از شرایط مهاجم جدیدش لوکا یوویچ به هیچ وجه راضی نیست و ناآمادگی جسمانی و ناتوانی او در برآورده کردن انتظارات زیدان باعث شده سرمربی رئال به فکر جذب یک مهاجم تازه‌نفس جدید باشد.

 

1467178

 

دیدگاه‌ها