کد خبر : 1660269 | 16 دی 1398 ساعت 13:11 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار آنچلوتی با سران اورتون برای خرید ستاره رئال

به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون، علاقه زیادی به خرید ستاره کلمبیایی رئال مادرید یعنی خامس رودریگز داشته باشد.

دیدار آنچلوتی با سران اورتون برای خرید ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز اخیراً از ناحیه زانوی پای چپ دچار مصدومیت شده بود؛ مصدومیتی که حالا به پایان رسیده و این هافبک کلمبیایی در تمرینات رئال مادرید شرکت کرده است. با این وجود خامس در لیست زین الدین زیدان برای بازی رئال مادرید مقابل ختافه حضور نداشت؛ دیداری که در نهایت با پیروزی ۳-۰ شاگردان زیدان خاتمه یافت.

بر اساس ادعای نشریه دیلی میرر، کارلو آنچلوتی چند بار با سران اورتون دیدار داشته و از آنها درخواست کرده که خامس رودریگز را به خدمت بگیرند؛ کاری که این سرمربی ایتالیایی پیش از این در باشگاه های بایرن مونیخ و ناپولی نیز آن را انجام داده بود که البته این امر در آلمان موفقیت‌آمیز بود.

 

 

1467181

 


در گزارش دیلی میرر در این باره آمده است: " این هافبک کلمبیایی که دو فصل را در آلمان پشت سر گذاشت، در فصل جدید به سانتیاگو برنابئو بازگشته اما نتوانسته تاثیر زیادی روی تیم بگذارد و به نظر می رسد که در برنامه های بلندمدت زین الدین زیدان نیز جایی ندارد. این موضوع باعث شده که باشگاه اورتون شانس زیادی برای جذب این ستاره کلمبیایی داشته باشد. انتقالی که می‌تواند در ابتدا به صورت قرضی نیز شکل بگیرد."

با این همه اما هنوز نیمی از فصل باقی مانده و خامس رودریگز می‌توانند در ادامه خودش را به رئال‌مادرید و زین الدین زیدان ثابت کند. او می توانست در تابستان نیز رئال مادرید را ترک کند اما باشگاه یقین داشت که با توجه به کیفیت بالایی که دارد، می تواند کهکشانی ها را کمک کند.

 

 

دیدگاه‌ها