کد خبر : 1660291 | 16 دی 1398 ساعت 14:59 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

با ارائه پیشنهاد 13 میلیونی برای ستاره سن لورنزو

کلوب بروژ قید بازگرداندن کاوه رضایی را زد

یک بار دیگر رکورد نقل و انتقالات ژوپیرلیگ در آستانه شکسته شدن قرار دارد آن هم توسط ثروتمندترین باشگاه این روزهای بلژیک.

به گزارش "ورزش سه"، دو فصل قبل وقتی در آخرین روز بازار تابستانی بروژی ها به سراغ کاوه رضایی ستاره ایرانی شارلروا رفتند تا با صرف هزینه ای بالغ بر 5 میلیون یورو رکورد گران ترین جابه جایی ژوپیرلیگ را بزنند کمتر کسی تصور می کرد در کمتر از دو سال دو بار این رکورد توسط خود بروژ جا به جا شود.


کاوه با وجود بر تن کردن پیراهن شماره 10 نتوانست زیر بار فشارهای ناشی از این پرداخت سنگین تاب بیاورد و تنها یک بار موفق به گلزنی شد تا در تابستان امسال سران باشگاه بروژ به سراغ مهاجمی سنگالی از سری B ایتالیا بروند و اکوریکه را با رقمی معادل 7 میلیون یورو خریداری کنند. با این خرید رکورد 5 میلیونی کاوه رضایی شکسته شد تا هم فشار از روی او برداشته شود هم این بازیکن در بازگشت قرضی به شارلروا دوباره احیا و به یکی از برترین گلزنان ژوپیرلیگ تبدیل شود.

 

1467208


اما اکوریکه هم انتظارات را برآورده نکرد تا سایت voetbalnieuws در گزارشی از آمادگی بروژ برای ارائه پیشنهاد 13 میلیون یورویی برای خرید آدولفو گائیچ ستاره 23 ساله آرژانتینی باشگاه سن لورنزو خبر بدهد، بازیکنی که به گنج بزرگ این باشگاه معروف و آمار گلزنی عجیبی از خود برجای گذاشته است. 


به نوشته voetbalnieuws با پافشاری کلوب بروژ برای خرید ستاره آرژانتینی از سن لورنزو این سئوال پیش آمده که ریسک چنین خرید گرانی قابل تحمل است یا نه؟ چون تا الان پیش نیامده گران ترین جابه جایی های فوتبال بلژیک عملکرد خوبی از خود به جا بگذارند. ضمن این که این پافشاری برای جذب آدولفو گائیچ می تواند پرونده بازگشت احتمالی کاوه رضایی به بروژ را نیز خیلی زود ببندد تا شارلروا راحت تر از همیشه به فکر دائمی کردن قرارداد ستاره 27 ساله ایرانی باشد.

 

 

دیدگاه‌ها