کد خبر : 1660297 | 16 دی 1398 ساعت 15:19 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

نامجومطلق اگر هست چرا باید تمرین‌دهنده بیاید

رجبی: مجیدی را روبروی طرفداران قرار ندهید

مدافع ملی‌پوش و اسبق استقلال در دهه 50 و 60 با حمایت از کادر فنی جدید استقلال در خصوص شهادت سردار سلیمانی هم اظهاراتی را مطرح کرد.

رجبی: مجیدی را روبروی طرفداران قرار ندهید 

به گزارش "ورزش سه" رضا رجبی از آن دسته پیشکسوتانی است که در همه این سال‌ها همواره احساس مسئولیت زیادی را نسبت به استقلال داشته است و همچنین زمان زیادی را صرف پیگیری فوتبال ایران می‌کند و اشراف کامل به اتفاقات فوتبالی خصوصاً در ایران دارد. رجبی در ابتدا در ارتباط با کادر مدیریتی تیم استقلال و تمجید از دو عضو جدید هیئت‌مدیره اظهار داشت: «باید بگویم خوشبختانه کادر مدیریتی استقلال با ورود آقایان فتح‌الله زاده و موسویان وضعیت مطلوبی پیدا کرده است. درباره آقای موسویان شاید مردم به‌اندازه کافی اطلاعات کافی نداشته باشند اما من به‌خوبی از سال‌های بسیار دور ایشان را می‌شناسم و می‌دانم او اگر حرفی بزند پای حرفش می‌ایستد. ضمن اینکه عاشق فوتبال است درحالی‌که فوتبال برایش هیچ نفعی ندارد و به نظر من ایشان با ورودش ایثار کرده است و متأسفم افرادی که کار بلد نیستند و از ایشان انتقاد می‌کنند درحالی‌که هیچ شناختی از این مرد ندارند و فقط طوطی‌وار لب به گلایه بازمی کنند.»


 رجبی درباره حضور مجیدی به‌عنوان سرمربی استقلال هم‌عقیده دارد: «من با تمام وجودم از ورود فرهاد به استقلال حمایت می‌کنم و هرگز او را تنها نمی گذاریم. تنها خواهشی که از هیئت‌مدیره دارم این است که هر دو شرط فرهاد مجیدی را برای قبول چنین پستی اجرا کنند، تا خدای‌نکرده این بازیکن محبوب رو در روی مردم قرار نگیرد. در درجه اول اینکه بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند و در درجه دوم بازیکنان موردنظر فرهاد برای تقویت تیم در نیم‌فصل دوم جذب شوند که البته در این مورد اعتقاد دارم کمیته فنی برای این امر تشکیل شود. البته نه کمیته فنی فرمالیته، بلکه کمیته فنی که وقت بگذارند و تخصص کافی و مدرک مورد نظر را داشته باشد که اگر چنین شود بدون شک می‌تواند کمک بسیار خوبی برای فرهاد باشد.»


وی در ادامه با اشاره به اینکه مجیدی باید مشورت پذیر باشد افزود: «فرهاد مجیدی باید به یاد داشته باشد که یکی از دلایل موفقیت امیر قلعه نوعی در سال‌های گذشته کمک گرفتن از بسیاری از پیشکسوتان استقلال بود که در میزان موفقیت‌های او بسیار تأثیرگذار بود. من اعتقاد دارم که فرهاد برای نتیجه‌گیری نیاز دارد که کمک بگیرد که در غیر این صورت راه بسیار سختی را در پیش رو خواهد داشت.»


 مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: «باید حول‌ و حوش باشگاه استقلال پر باشد از افراد وفادار متخصص که خوشبختانه کم نیستند افرادی که صلاحیت حضور در کنار تیم را دارند. شما الآن به تیم امید نگاهی بیندازید می‌بینید که 7 تا 8 مربی پرسپولیسی دورهم جمع شده‌اند و من افسوس می‌خورم که چرا استقلالی‌ها چنین فضا و بستری را نتوانسته‌اند برای خودشان مهیا کنند.»


 رجبی درباره ترک ایران توسط سرمربی ایتالیایی هم تصریح کرد: «به نظر من استراماچونی کار بسیار بدی را مرتکب شد و در ادامه هم چقدر باعث شد تا سر ملت ما پایین بیاید ولی با این‌ وجود حاضر نشد به تیم بازگردد.


 حالا من یک سؤال دارم که اگر قرار است تمرین دهنده خارجی برای استقلال به جمع کادر فنی اضافه شود، پس مجید نامجو مطلق اینجا قرار است چه‌ کاری انجام دهد. استقلال قبل از اینکه بخواهد به اعضای کادر فنی کسی را اضافه کند، باید یک مدافع وسط مرکزی و یک هافبک بازی‌ساز را به خدمت بگیرد. ضمن اینکه من هنوز هم به مرتضی تبریزی اعتقاددارم و فکر می‌کنم که مشکل او فقط روحی و روانی است که اگر بتواند اعتمادبه‌نفس خود را تقویت کند استقلال نیازی به خرید مهاجم نخواهد داشت.»


وی در پایان با اشاره به شخصیت بالای شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: «او جزو مردان شاهکار خداست. قاسم سلیمانی فردی بسیار با ارزش بود که همان‌طور که در این چند روز می‌بینید حتی یک کودک 8 ساله که هیچ شناختی هم از او نمی‌تواند داشته برایش اشک می‌ریزد و این ارتباط برای هر کسی شکل نخواهد گرفت چرا که باید یکی مثل قاسم سلیمانی باشی که بتوانی چنین در قلب مؤمنین جایی بگیرید»

دیدگاه‌ها