کد خبر : 1660353 | 16 دی 1398 ساعت 22:05 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه تاتنهام در مورد بازی با چلسی؛ هر چه گشتیم نبود!

باشگاه تاتنهام با انتشار بیانیه ای مدعی شد تحقیقات در مورد دیدار این تیم مقابل چلسی بی نتیجه بوده است.

بیانیه تاتنهام در مورد بازی با چلسی؛ هر چه گشتیم نبود!

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته قبل و در دیدار چلسی و تاتنهام در استادیوم خانگی اسپرز، اخباری در مورد شعارهای نژادپرستانه هواداران تاتنهام علیه آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی منتشر شد. اما باشگاه تاتنهام حالا با انتشار بیانیه ای اذعان داشت تحقیقات این باشگاه و پلیس برای یافتن افراد خاطی احتمالی بی نتیجه بوده است.

 

1463410

 

در این بیانیه آمده است: "باشگاه تاتنهام و پلیس شهر لندن در پی وقوع حادثه گزارش شده در استادیوم خانگی ما مقابل چلسی در تاریخ 22 دسامبر تحقیقاتی گسترده انجام داده اند. ما بررسی های فراوانی از تصاویر و فیلم های دوربین مدار بسته را انجام دادیم و با متخصصان لب خوانی حرفه ای نیز همکاری کردیم. حالا همه اطلاعات و گزارش ها توسط پلیس که تحقیقاتش را انجام داده، بررسی شده است.

 

پلیس امروز به ما اطلاع داد که بعد از بررسی و تحقیق پرونده را مختومه اعلام کرده اند، زیرا هیچ مدرکی برای حمایت از شعارهای نژادپرستانه یافت نشده است. ما به طور کامل از آنتونیو رودیگر و رفتارش حمایت می کنیم، اما هیچ مدرکی مبنی بر تایید یا مخالفت با این ادعا وجود ندارد و به این ترتیب، دیگر نه ما و نه پلیس قادر به انجام اقدامی دیگر نیستیم.

 

ما کاملا به رویکرد ضد نژادپرستی و بدون اغماض خود نسبت به هر گونه تبعیضی افتخار می کنیم. این یکی از دلایلی است که ما وقت و منابع زیادی را به بررسی این موضوع صرف کردیم. اگر کسی مقصر شناخته می شد، قصد داشتیم او را با ممنوعیت مادام العمر از استادیوم مواجه کنیم، زیرا چنین افرادی جایی در بین هواداران غرورانگیز و مختلف تاتنهام نخواهند داشت. اگر اطلاعات جدیدی یافت شود، دوباره به طور کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت."

دیدگاه‌ها