کد خبر : 1660361 | 16 دی 1398 ساعت 23:27 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو کاپلو:

رئال مادرید باید در برنابئو کار سیتی را یکسره کند

فابیو کاپلو، سرمربی شهیر ایتالیایی در مورد دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید صحبت کرد.

رئال مادرید باید در برنابئو کار سیتی را یکسره کند


به گزارش "ورزش سه"، بی شک نبرد پپ گواردیولا و زین الدین زیدان روی نیمکت تیم های سیتی و رئال مادرید، مهم ترین دیدار مرحله حذفی لیگ قهرمانان خواهد بود. فابیو کاپلو مدعی شد شرایط سیتیزن ها چندان مساعد نیست و رئال مادرید باید در برنابئو کار حریف را یکسره کند.

 

فابیو کاپلو گفت: "این یک بازی فوق العاده و مبارزه ای بسیار سخت خواهد بود. منچسترسیتی عمدا از لیگ برتر غفلت نکرده تا تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان اروپا بگذارد، بلکه در حال حاضر شرایط در انگلیس برای سیتی خیلی خوب پیش نمی رود.

 

1161035

 

شرایط ناامیدکننده است و نتایج این را می گویند. سیتی تیم مورد علاقه من در مبارزه فصل قبل قهرمانی در لیگ برتر بود و من فکر نمی کردم یورگن کلوپ بتواند فاصله زیاد بین لیورپول و گواردیولا را جبران کند. نمی توان مشکلاتی که سیتی دارد را نادیده گرفت. من می توانم اطمینان دهم این انتخاب سیتی نبوده و شاید اولویت وجود داشته باشد، اما این اولویت در ماه آوریل و نه در کریسمس بوجود می آید.

 

رئال مادرید باید به بازیکنان جوان مانند وینیسیوس اجازه دهد با تمام توان در ماه فوریه و در بازی رفت حاضر باشند. دور از خانه، آنها سرخیو راموس و کریم بنزمایی را در اختیار دارند که از جدایی ترک کریستیانو رونالدو بسیار متمرکزتر است. از طرف دیگر، خط دفاعی رئال مادرید به خصوص در مرکز ضعیف است و با توجه به خط حمله سیتی فوق العاده، مسابقه خوبی در انتظار همه خواهد بود. رئال مادرید باید تلاش کند در برنابئو شرایط سیتی را دشوار ساخته و کار این تیم را یکسره کند، زیرا این ورزشگاه به درد حمله کردن می خورد."

دیدگاه‌ها