کد خبر : 1660380 | 17 دی 1398 ساعت 09:26 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

یاران پورعلی گنجی زیر تیغ انتقادات

عذرخواهی مرد ایسلندی از باشگاه العربی

شکست دور از انتظار و پرگل برابر السد در بازی عقب افتاده لیگ ستارگان باعث شد تا عقاب های سرخ دوحه زیر تیغ تیز انتقادات قرار بگیرند.

عذرخواهی مرد ایسلندی از باشگاه العربی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های عقب افتاده دور رفت لیگ ستارگان قطر دو تیم السد و العربی در معروف ترین دربی شهر دوحه مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در عین ناباوری با نتیجه ای عجیب به سود ژاوی هرناندز و شاگردانش به پایان رسید تا زعیم دوباره به کورس مدعیان قهرمانی بازگردد.


شکست 6-1 آن هم در خانه مقابل دیدگان طرفداران باعث شد تا العربی به شدت زیر تیغ انتقادات قرار بگیرد تا جایی که سرمربی ایسلندی این تیم بلافاصله با اشاره به این که در تمام دوران فعالیت حرفه ای خود با چنین شکستی روبرو نشده بود، از باشگاه العربی و طرفداران به خاطر این عملکرد عذرخواهی کرد.


هلمر هالگریمسون ایسلندی گفت:«تک به تک دقایق بازی با السد همچون کابوسی در ذهن من باقی مانده است چون اختلاف تیم ما با حریف در این حد نبود که بخواهد چنین شکستی را ثبت کند. در تمام دوران فوتبال و مربیگری به یاد ندارم این گونه شکست خورده باشم اما این تجربه تلخ رقم خورد تا من اینجا از همه هواداران و باشگاه به صورت رسمی عذرخواهی کنم».


در این بین ساختار تدافعی العربی با حضور مرتضی پورعلی گنجی بیشترین انتقادات را به جان خرید، جایی که هنرنمایی های دروازه بان و یکی دو مدافع نقشی اساسی در این باخت سنگین ایفا کرد تا شاگردان ژاوی به بردی ارزشمند و روحیه سازی رسیده و در دربی دوحه برای همه رقبا در کورس قهرمانی خط و نشان بکشند.

 

دیدگاه‌ها