کد خبر : 1660450 | 17 دی 1398 ساعت 13:05 | 55.6K بازدید | 0 دیدگاه

عجیب‌ترین هند و پنالتی فصل در سری آ (عکس)

پنالتی عجیبی که کریس اسمالینگ، ستاره انگلیسی آ اس رم در جریان شکست 2-0 این تیم مقابل تورینو، در زمان دفاع در مقابل آندره‌آ بلوتی به حریف داد در این کشور خبرساز شده است.

عجیب‌ترین هند و پنالتی فصل در سری آ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریس اسمالینگ که امسال به عنوان بازیکن قرضی برای آ اس رم بازی می‌کند در این مدت در ایتالیا بسیار موفق بوده است. اما این مدافع انگلیسی روز یکشنبه در جریان دیدار رم و تورینو با یک خطای هند بسیار عجیب، پنالتی‌ای به حریف داد که در ایتالیا خبرساز شده و از آن به عنوان عجیب‌ترین خطای هند سال نام برده می‌شود.

 

1467426

 

اسمالینگ و رم در این دیدار دور از سطح انتظار هواداران‌شان ظاهر شدند و با خوردن دو گل از آندره‌آ بلوتی بازی را 2-0 واگذار کردند. بلوتی در دقایق تلف‌شده نیمه اول گل اول خود را  وارد دروازه رم کرد و در نیمه دوم هم در حالی که تنها چهار دقیقه به پایان بازی مانده بود، هند عجیب و غریب اسمالینگ یک پنالتی نصیب او کرد تا گل دومش را وارد دروازه رم کند.

 

1467427

 

در دقایق پایانی در حالی که رم در تلاش بود کار را به تساوی بکشاند، اسمالینگ در خط دفاعی مراقب بود که در مقابل بلوتی مقاومت کرده و اجازه حرکت خطرناکی به او ندهد. اما در یک صحنه بلوتی وارد محوطه جریمه رم شد و اسمالینگ به قصد تکل رفتن به او نزدیک شد. توپ توسط اسمالینگ بلوکه شد ولی در برگشت ظاهرا به دست او برخورد کرد. ولی در این لحظه با اینکه خطر دفع شده بود او دست خود را به شکلی عجیب حرکت داد تا درون محوطه جریمه مرتکب خطای هند شود.

 

1467428

 

1467425

 

داور ابتدا در سوت خود ندمید ولی بعد از اعتراض بازیکنان تورینو صحنه را با استفاده از VAR بررسی کرده و حکم به ضربه پنالتی داد.

 

دیدگاه‌ها