کد خبر : 1660470 | 17 دی 1398 ساعت 14:54 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

قهر و آشتی کوتاه مدت در اردوگاه آبی 

استارت پرقدرت فرهاد با حضور ستاره‌ها

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور سرمربی جدید و البته ستاره ها برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز راس ساعت ١١:٣٠ فرهاد مجیدی در مجموع ورزشی انقلاب حاضر شد تا به عنوان سرمربی جدید آبی ها به بازیکنان این تیم معرفی شود.



در این بین اسماعیل خلیل زاده به همراه بهرام امیری و هادی مباشری خیلی زود خود را به مجموعه ورزشی انقلاب رساندند و پرویز مظلومی، نصرالله عبداللهی، مهدی امیر آبادی، اصغر حاجیلو و علیرضا اکبرپور هم به عنوان پیشکسوتان باشگاه به محل تمرین آمدند تا به فرهاد مجیدی پست جدیدش را تبریک بگویند.

 

اما در هنگام ورود مجیدی و مدیران استقلال به رختکن بازیکنان اتفاق عجیبی رخ داد، جایی که بازیکنان بزرگ استقلال مثل وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، علی کریمی، روزبه چشمی، محمد دانشگر و فرشید باقری در اعتراض به مشکلات مالی حضور نداشتند.

 

البته در این بین اسماعیل خلیل زاده با بازیکنان استقلال تماس گرفت و به آنها قول داد که تا شب بخش دیگری از مطالباتشان هم پرداخت می شود و بازیکنان هم به احترام فرهاد مجیدی خیلی زود خود را به مجموعه ورزشی انقلاب رساندند.

 

در این بین با شروع تمرین وریا غفوری تنها بازیکنی است که هنوز در تمرین حضور پیدا نکرده است که گفته می شود او هم به زودی به تمرینات اضافه خواهد شد.

 

پیش از شروع تمرین عکس سردار سلیمانی در تمرین استقلال قرارداده شد که بازیکنان با اهدای شاخه گل به این شهید بزرگوار ادای احترام کردند، همچنین بازیکنان استقلال پیش از شروع تمرین یک دقیقه سکوت کردند تا به این شکل ارادت خود را به سردار سلیمانی نشان بدهند.

 

تمرین استقلال از امروز آغاز شد و بازیکنان این تیم ١٣ روز فرصت دارند تا خود را آماده بازی پلی آف لیگ قهرمانان کنند.

 

 

دیدگاه‌ها