کد خبر : 1660511 | 17 دی 1398 ساعت 18:03 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمیان و ساکت در تمرین شاگردان عبدی

خاطره‌گویی مربی تیم‌ملی برای نوجوانان(عکس)

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان که زیر نظر حسین عبدی در حال آماده‌سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی در شهریور سال آینده است، تمرینات خود را از ساعت ۱۵ در مرکز ملی فوتبال پیگیری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه تمرین امروز شاگردان حسین عبدی، مربی کنونی تیم ملی و دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در کمپ تیم های ملی حضور یافتند و برای دقایقی از تمرین بازیکنان نوجوان ایران دیدن کردند و در ادامه کادرفنی تیم نوجوانان برای دقایقی تمرین را متوقف کرد تا ضمن خوشامدگویی، دقایقی را به آنها اختصاص بدهند.

 

وحید هاشمیان که به همراه محمدرضا ساکت راهی زمین کمپ شده بود در حاشیه تمرین خطاب به بازیکنان گفت: در بازیهای مرحله نخست که چهار ماه قبل به همدان آمده بودیم، نمایشی که از خودتان در بازی‌های‌ رسمی نشان دادید برایم بسیار جالب و خارج از تصور بود. بی شک حاصل زحمات کادرفنی و خود شما بوده است و اکنون همه هدفتان باید رسیدن با جام جهانی باشد.

 

1467532

 

وی در ادامه خاطره‌ای کوتاه گفت: تیم زیر ۱۷ سال ایران با تیم زیر ۱۷ سال آلمان در جام جهانی نوجوانان بازی انجام داد که در آن زمان خودم در تیم پایه‌های هامبورگ حضور داشتم. در آن‌ بازی تیم ایران ۴ گل به آلمان زد. برای من که سال‌ها در آلمان بازی کرده بودم و آنجا تجربه داشتم و‌ از سطح امکانات و زیرساخت آنها آگاه بودم، باور این نتیجه خیلی سخت بود. در نهایت از دل آن تیم امثال صیادمنش بیرون آمد و‌ انشاله این اتفاق هم برای شما خواهد افتاد و باعث خوشحالی مردم و رسیدن شما به درجات بالاتر خواهد شد.

 

1467533

دیدگاه‌ها