کد خبر : 1660568 | 17 دی 1398 ساعت 22:36 | 47.1K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از معارفه فرهاد مجیدی اتفاق افتاد؛

کناره‌گیری همدانی از حضور در استقلال

ستار همدانی، دومین سرپرست استقلال در این فصل امروز پس از جلسه با فرهاد مجیدی از سمت خود کنار رفت.

کناره‌گیری همدانی از حضور در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، همدانی که از بازیکنان سابق استقلال به شمار می‌رود و حدود یک ماه پیش جانشین جواد زرینچه سرپرست پیشین استقلال شده بود، امروز بعد از مراسم معارفه فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی، گفت‌وگویی با وی داشت و پس از آن، استعفای خود را تسلیم مدیران استقلال کرد.

 

ستار همدانی بعد از صحبت با فرهاد مجیدی و دریافت این موضوع که او تمایلی به حضور وی در این سمت ندارد، بی‌حاشیه و بدون سر و صدا با انتشار پیامی کناره‌گیری خود را از این سمت اعلام کرد تا استقلال به دنبال فرد جدیدی برای پست سرپرستی باشد.

 

متن نامه استعفای ستار همدانی به شرح زیر است:

 

«سلام و درود فراوان بر خانواده بزرگ استقلال، بویژه هواداران شریف که با صبر و نجابت، شاهد روزهای پرالتهابی بر تیم خود بوده‌اند.


با عنایت به ابراز سرمربی محترم جناب آقای فرهاد مجیدی مبنی بر عدم تمایل همکاری با اینجانب، بنده به‌عنوان عضو کوچکی از باشگاه پرافتخار استقلال که همیشه ارزوی موفقیت برای تیم محبوبم را داشته‌ام، برای جلوگیری از بوجود آمدن هرگونه حاشیه و تنش دیگر که انصافا شایسته این تیم بزرگ نیست با کسب رخصت از حضور تمامی بزرگان، پیشکسوتان و هواداران عزیز استعفا‌‌‌‌ی خود را تقدیم هیئت مدیره محترم می‌کنم و از صمیم قلب امیدوارم شاهد روزهای خوب ، درخشش و موفقیت تیم عزیزمان باشیم.»

دیدگاه‌ها