کد خبر : 1660579 | 17 دی 1398 ساعت 23:24 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن به دنبال ستاره مراکشی رئال مادرید

اشرف حکیمی، مدافع مراکشی دورتموند مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

بایرن به دنبال ستاره مراکشی رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن یک دوره نه چندان خوب در رئال مادرید، اشرف حکیمی به صورت قرضی و با قراردادی دو ساله راهی دورتموند شد و در این تیم نمایش های درخشانی ارائه داد. قرارداد قرضی این مدافع 21 ساله در تابستان پیش رو به اتمام می رسد و از همین حالا تردیدها در مورد آینده او آغاز شده است.

 

1460713

 

نشریه مارکا مدعی شد بایرن مونیخ برای جذب اشرف حکیمی با رئال مادرید وارد مذاکره شده است. اگرچه زین الدین زیدان نیز تحت تاثیر عملکرد این بازیکن قرار گرفته و خواهان بازگشت او به برنابئو است، اما اشرف حکیمی می داند که در صورت بازگشت و برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید با بازیکنانی چون دنی کارواخال، ناچو و اودریوزولا مبارزه کند و کار آسانی برای قرار گرفتن در بین یازده بازیکن منتخب زیدان ندارد.

 

از طرفی این بازیکن مراکش دوباره حاضر به تحمل نیمکت نشینی در برنابئو نیست و به همین دلیل ممکن است انتقال او به بایرن مونیخ عملی شود. البته بی شک دورتموند نیز خواهان دائمی کردن قرارداد اشرف حکیمی است، اما بعید به نظر می رسد این تیم انتخاب مدافع جوان از بین گزینه هایش باشد. حکیمی که در لیگ قهرمانان یکی از عوامل مهم صعود دورتموند بود، در این فصل در 26 بازی شش گل به ثمر رسانده و شش پاس ارسال کرده که عملکرد درخشانی برای یک مدافع راست به شمار می آید.

دیدگاه‌ها