کد خبر : 1660655 | 18 دی 1398 ساعت 12:24 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

واران: مصدومیت ها؟ دنبال بهانه جویی نیستیم

رافائل واران، ستاره فرانسوی رئال مادرید، معتقد است که نگرانی بابت گل نزدن های این تیم وجود ندارد.

واران: مصدومیت ها؟ دنبال بهانه جویی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چهارچوب دیدار نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا به مصاف والنسیا خواهد رفت. این در حالی است که کهکشانی‌ها مصدومان زیادی دارند که مهمترین آنها شامل مثلث خط هجوم این تیم یعنی کریم بنزما، گرت بیل و ادن هازارد می شود. 

 

1457460

 


ستاره فرانسوی رئال مادرید معتقد است که مصدومان زیاد این تیم تاثیری روی عملکرد کهکشانی ها نمی گذارد. رافائل واران در این باره گفت:


"آن ها چیزهای زیادی برای ما به ارمغان می آورند ولی ما هم رئال مادرید هستیم. کیفیت زیادی در اینجا وجود دارد و همه ما آماده رقابت و جنگیدن هستیم. ما همه کار برای پیروزی انجام می دهیم. جایی برای بهانه جویی وجود ندارد. ما اشتیاق داریم که سال را به بهترین شکل آغاز کنیم و به قهرمانی در سوپرکاپ برسیم. "

 

1466457

 

واران در ادامه درباره ضعف رئال مادرید در گلزنی نیز گفت: " نه اینطور نیست. ما به خوبی دفاع می کنیم و در حمله نیز می توانیم پیشرفت کنیم. گل ها می آیند."

 

واران درباره شکل جدید برگزاری سوپر جام نیز گفت: "مهم نیست که مسابقات به چه شکلی برگزار شود. آن چه ما باید انجام دهیم جنگیدن است. ما حرفه ای هستیم و باید با شرایط جدید سازگار شویم."

 

دیدگاه‌ها