کد خبر : 1660686 | 18 دی 1398 ساعت 14:54 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

علاقه ام به استقلال بالاتر از شروط مالی است

مطهری: امکان ندارد کار غیرقانونی کنم

مهاجم جدید استقلال می گوید قراردادش با این باشگاه کاملا قانونی است.

مطهری: امکان ندارد کار غیرقانونی کنم

ارسلان مطهری در مورد اینکه سال ها بحث حضورش در استقلال مطرح بود به ورزش سه گفت: خب همه می دانند من استقلالی هستم و حتی اول فصل هم قرار بود با استقلال قرارداد امضا کنم اما نشد و دوست ندارم دیگر در مورد آن صحبت کنم.

 

او ادامه داد: از آقای مجیدی و مدیران باشگاه تشکر می کنم که واقعا برای من خیلی زحمت کشیدند و دوست داشتند من به استقلال بیایم که همین اتفاق هم رخ داد.

 

مهاجم جدید استقلال در ادامه از مدیران ذوب آهن تشکر کرد: من واقعا از مدیران ذوب آهن هم تشکر می کنم که برای من خیلی زحمت کشیدند و به ویژه آقای آذری که این تیم را شکل داد، امیدوارم آنها در ادامه راه موفق شوند.

 

مطهری در مورد اینکه مدیران ذوب آهن  مدعی شده اند قرارداد او با استقلال غیر قانونی است هم گفت: معمولا در فوتبال ایران هر بازیکنی که قراردادش را فسخ می کند می گویند این کار غیر قانونی بوده است در حالی که من خودم در جریان امور نیستم و وکیل و مدیربرنامه هایم این کار را انجام داده اند. ما امکان ندارد کار غیر قانونی انجام بدهیم.

 

1467845

 

هافبک استقلال در مورد اینکه گفته می شد ابتدای فصل برای استقلال شروط مالی زیادی گذاشته بود هم گفت: خدا می داند چه اول فصل و چه حالا هرگز شرط مالی برای استقلال نداشتم چون دوست داشتم به این تیم بیایم. من برای ذوب آهن شرط مالی گذاشتم اما برای استقلال هرگز شرطی نداشتم و این را می توانید از مدیرانی که با من جلسه گذاشتند بپرسید.

 

او در مورد اینکه در استقلال باید با مهاجمان سرشناسی مثل دیاباته، مهدی قائدی و مرتضی تبریزی رقابت کند هم گفت: مطمئنا همه بازیکنانی که شما نام بردید بسیار خوب و تاثیرگذار هستند و حتما کار من برای رقابت با آنها بسیار سخت است اما من آمده ام تا خودم را ثابت کنم و دوست دارم برای استقلال تاثیرگذار باشم. هر کمکی از دستم بر بیاید حتما برای استقلال انجام خواهم داد و دوست دارم در موفقیت های این تیم تاثیرگذار باشم.

 

مطهری در مورد شانس قهرمانی استقلال با توجه به امتیازهایی که از دست داده گفت: خب استقلال در ٣ بازی آخر نیم فصل شرایط نرمالی نداشت و من چون بازیکن تازه وارد هستم دوست ندارم در این باره صحبت کنم اما حالا شرایط عادی است و ما می توانیم فصل خوبی برای هواداران مان رقم بزنیم.

 

1467844

دیدگاه‌ها