کد خبر : 1660815 | 19 دی 1398 ساعت 00:21 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

والنسیا 1-3 رئال: کهکشانی‌ها در فینال سوپرکاپ

رئال مادرید با پیروزی 3-1 مقابل والنسیا، به دیدار نهایی سوپرکاپ اسپانیا صعود کردند.

والنسیا 1-3 رئال: کهکشانی‌ها در فینال سوپرکاپ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان امشب در دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در جده مقابل والنسیا قرار گرفتند و با یک نمایش برتر توانستند جواز حضور در دیدار نهایی را به دست بیاورند.

رئالی ها بازی را هجومی آغاز کردند و چیزی نمانده بود که خیلی زود توسط رافائل واران به گل برسند اما ضربه سر مدافع پیش تاخته رئال را خوامه با یک واکنش به موقع دفع کرد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان والنسیا هم یکی دو حمله نصفه و نیمه روی دروازه رئال داشتند اما این تونی کروس بود که در دقیقه 15، کهکشانی ها را پیش انداخت. روی یک ضربه کرنر بود که غفلت خوامه این فرصت را در اختیار ستاره آلمانی قرار داد تا با یک ضربه مستقیم، دروازه والنسیا را باز کند و رئال را پیش بیندازد.

 

1468033

 

1468031

 

پس از این گل بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 24، بازیکنان والنسیا اعتقاد داشتند که داور باید برخورد کاسمیرو با سولر را پنالتی اعلام می کرد اما داور دستور به ادامه کار داد.

در دقیقه 28، بازیکنان والنسیا صاحب یک موقعیت خوب شدند اما ضربه گامیرو از بالای دروازه کورتوا به بیرون رفت.

در ادامه کمی از ضرباهنگ بازی کاسته شد و توپ بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه 39، رئال به گل دوم رسید. روی یک حرکت از سمت راست بود که ابتدا ضربه لوکا مودریچ توسط مدافع والنسیا برگشت داده شد اما ضربه بعدی را ایسکو با یک شوت محکم تبدیل به گل کرد.

 

 

1468045

 

1468052

 

1468046

 

 

دو دقیقه بعد چیزی نمانده بود که رئالی ها به گل سوم برسند اما این بار خوامه با واکنش به موقع، مانع از گلزنی یووتیچ شد. در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این رئالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم رئال بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند، هرچند نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقیقه 58 بود که شوت محکم ایسکو از پشت محوطه جریمه، نزدیک بود به گل سوم رئال تبدیل شود اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 

1468039

 

1468049

 

 

تلاش رئالی ها برای زدن گل بعدی ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 65، لوکا مودریچ توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد. ستاره رئالی ها که با پاس یوویچ صاحب توپ شده بود، با یک ضربه بیرون پای تماشایی، توپ را به گوشه دروازه والنسیا فرستاد.

بعد از این گل بازیکنان والنسیا که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 76، اولین موقعیت جدی‌شان را روی دروازه رئال ایجاد کردند اما شوت محکم گومز از روی خط محوطه جریمه را کورتوا مهار کرد.

 

 

1468047

 

 

سه دقیقه بعد بازیکنان والنسیا بار دیگر صاحب موقعیت شدند اما ضربه سولر را هم کورتوا دفع کرد. فشار حملات والنسیا در دقایق پایانی ادامه داشت تا اینکه این تیم در اولین دقیقه از وقت های تلف شده صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی یک ارسال به محوطه جریمه رئال، توپ به دست راموس برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دنی پارخو پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم، توپ را به طاق دروازه رئال کوبید اما این گل هم نتوانست مانع از پیروزی رئال شود و این تیم با پیروزی 3-1 راهی فینال سوپرکاپ اسپانیا شد.

دیدگاه‌ها