کد خبر : 1660823 | 19 دی 1398 ساعت 01:11 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

حالا تمرکز روی فینال

زیدان: خوشحالم؛ تاکتیکم جواب داد

زین الدین زیدان پس از برتری رئال بر والنسیا و رسیدن به فینال سوپرکاپ به تمجید از بازیکنانش پرداخت.

زیدان: خوشحالم؛ تاکتیکم جواب داد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری برتر و با نتیجه 3-1 بر والنسیا پیروز شد و به فینال سوپرکاپ اسپانیا رفت. رئال در این بازی هازارد، بیل و بنزما را در اختیار نداشت و برای اولین بار در این فصل با 5 هافبک و یک مهاجم وارد زمین شد. تغییر سیستمی که بسیاری را به یاد ترکیب اسپانیا برابر ایتالیا در فینال یورو 2012 انداخت. در آن بازی لاروخا با 5 هافبک، 4 گل به ایتالیا زد و قهرمان شد.

این سیستم برای زیدان هم جواب داد و رئال به شایستگی تیم پیروز میدان لقب گرفت.

 

 

1468055

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« این یک پیروزی بزرگ است و از دقیقه اول با همین هدف وارد میدان شدیم. تمام داشته های مان را در زمین گذاشتیم و نتیجه گرفتیم. یک پیروزی سزاوارانه و با کار و تلاش زیاد به دست آوردیم. حس بسیار خوبی دارم و حالا باید به فینال فکر کرد.»

 

زیدان در ادامه گفت:« از دقیقه اول تیم بهتر میدان بودیم و در نیمه دوم حتی بهتر هم شدیم. تنوع در حرکات مان زیاد بود و این نمایش برابر تیمی مثل والنسیا اصلا کار ساده ای نیست. در نهایت اما این یک نیمه نهایی بود و به برد در این بازی جام نمی دهند. باید استراحت کنیم و سپس تمرکز روی بازی نهایی.»

 

احتمال رسیدن بیل به فینال:« نمی دانم. فعلا در شرایط بازی نیست چون کل هفته را تمرین نکرده است. باید ببینیم نظر تیم پزشکی چه خواهد بود. با آنها صحبت خواهم کرد.»

 

 

1468027

 

 

یوویچ تنها در خط حمله:« معتقدم او بازی خوبی ارائه داد و یک موقعت خوب هم داشت. یوویچ در زمین خوب دوید و تلاش زیادی کرد. او در این فصل چندان نتوانسته بازی کند و ساده نیست که پس از مدت ها بیرون ماندن از ترکیب، درخشش مورد انتظار را داشته باشید. او می خواست گلزنی کند ولی این مهمترین مساله نیست. یوویچ همه توانش را گذاشت و کارش را انجام داد.»

 

5 هافبک در ترکیب اصلی:« این سیستم یکی از گزینه های ما بود. ایسکو و مودریچ در مرکز زمین برای حفظ و کنترل بهتر توپ تا هافبک ها و مدافعان کناری به خوبی در حرکت باشند. خوب وارد بازی شدیم و همه برنامه های مان نیز به خوبی پیاده شد. خیلی خوشحال و راضی هستم چرا که تک تک بازیکنان، کاری که باید را به خوبی انجام دادند.»

 

دیدگاه‌ها