کد خبر : 1660849 | 19 دی 1398 ساعت 11:06 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهدوی: باید با خارجی ها صادق باشیم  

با برگزاری بازیهای دوستانه به جام جهانی صعود می‌کنیم

تمرینات تیم ملی نوجوانان برای حضور موفق در جام ملت ها زیر نظر حسین عبدی آغاز شده است. یکی از دستیاران حسین عبدی در این تیم محمد رضا مهدوی مدافع سابق تیم ملی و تیم های استقلال و پرسپولیس است.

با برگزاری بازیهای دوستانه به جام جهانی صعود می‌کنیم 

به گزارش "ورزش سه"، محمد رضا مهدوی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی نوجوانان می گوید: این اولین اردوی آماده سازی تیم مل بعد از صعود به جام ملت ها بوده است. علاوه بر کار در زمین تمرینات بدنسازی را هم پشت سر گذاشتیم. هدف ما این است که بدن بچه ها در شرایط ایده آلی قرار داشته باشد چرا که در اینصورت می توانیم اهداف تاکتیکی را در زمین پیاده کنیم. نکته دیگری که به ما در مسیر صعود به جام جهانی کمک خواهد کرد برگزاری بازی های دوستانه با تیم های خوب آسیایی و حتی اروپایی است. یک بازی بهتر از دهها جلسه تمرین است و تجربه چیزی است که باید حس شود نه اینکه درس داده شود. البته فدراسیون فوتبال در حال برنامه ریزی برای حضور تیم ملی نوجوانان در تورنمنت های مختلف است و امیدوارم برنامه ها همه عملی شود. 16 تیم در جام ملت های نوجوانان حاضر هستند و از این جمع تنها 4 تیم به جام جهانی صعود خواهند کرد و این نشان می دهد ما برای صعود راه سختی را پیش رو داریم و باید سخت تلاش کنیم. 

 

 

1468089

 

 

بازیکن سابق استقلال در خصوص جدایی استراماچونی از استقلال و آمدن فرهاد مجیدی گفت: به هر صورت این اتفاقی است که رخ داده. نباید به گذشته برگشت. تماشاگران استقلال منتظر استرماچونی بودند و باشگاه استقلال به زعم خویش تلاش زیادی برای بازگشت استراماچونی به ایران انجام داد اما در نهایت موفق به انجام کار نشد. این پروسه را باید اکنون فراموش کنیم. من برای استقلال و فرهاد مجیدی در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می کنم و تماشاگران استقلال هم باید از فرهاد مجیدی حمایت کنند چون اکنون او سرمربی تیم است. نکته ای باید در آینده مورد توجه قرار گیرد؛ باید در جذب خارجی ها به آنها بگوییم ممکن است دستمزد شما به تاخیر بیافتد. ما باید در عقد قرارداد با خارجی ها حتی در خصوص امکانات خود نیز با آنها صادق باشیم. دراین صورت برخی از خارجی ها خود را با شرایط فوتبال ایران وفق خواهند داد و در این صورت مشکلی برای فوتبال ایران ایجاد نخواهد شد. دیدید که کارلوس کی روش به راحتی خود را با شرایط حاکم بر فوتبال ایران وفق داد و سال های سال در ایران کار کرد. من هم از کسانی بودم که دوست داشتم حضور استراماچونی در استقلال ادامه پیدا می کرد اما با وجود همه تلاش های صورت گرفته برای بازگشت وی به نظر می رسد با احساسات تماشاگران بازی کرد. او باید به خاطر تماشاگران برمی گشت. البته در این باره صحبت های متضادی مطرح شد و برای خیلی های جای سوال بود که باشگاه استقلال درست می گوید یا استراماچونی.

دیدگاه‌ها