کد خبر : 1660854 | 19 دی 1398 ساعت 11:40 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

امری: اورتون من را می‌خواست ولی قبول نکردم

اونای امری سرمربی سابق آرسنال می‌گوید بعد از اخراج از آرسنال با اورتون در تماس بوده و حتی به مدت سه ساعت با مدیران این تیم مذاکره کرده ولی تصمیم گرفته به کشورش اسپانیا برگردد.

امری: اورتون من را می‌خواست ولی قبول نکردم

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری، سرمربی سابق آرسنال که چندی پیش از این تیم اخراج شد می‌گوید بعد از اخراج از این تیم لندنی با باشگاه اورتون که به دنبال استخدام یک سرمربی جدید بوده در تماس بوده و حتی به مدت سه ساعت از نزدیک با مدیران این باشگاه مذاکره کرده ولی در نهایت درخواست آنها را نپذیرفته و ترجیح داده به کشورش اسپانیا برگردد به این امید که هدایت تیمی اسپانیایی را به عهده بگیرد.

 

امری روز 29 نوامبر از سوی باشگاه آرسنال اخراج شد. یک هفته بعد اما باشگاه اورتون هم سرمربی‌اش مارکو سیلوا را اخراج کرد تا از امری به عنوان نامزد جانشینی او یاد شود. امری حالا می‌گوید اورتون از مدتها پیش به همکاری با او علاقه‌مند بوده و بعد از اخراج سیلوا هم تماس‌ها و مذاکرات با او را آغاز کرده بوده. البته در نهایت اورتون کارلو آنچلوتی ایتالیایی را به این سمت منصوب کرد و امری هم به اسپانیا بازگشت و حالا امیدوار است بتواند در کشورش مربی‌گری کند.

 

1468097

 

امری در این باره گفت:" اورتون به من علاقه‌مند بود و من درباره این شغل فکر کردم. من به آنه نه نگفتم و حتی یک مذاکره سه ساعته با مدیران باشگاه انجام دادم. آنها حتی زمانی که من به پاری سن ژرمن رفته بودم به جذب من به عنوان سرمربی تیمشان علاقه داشتند".

 

امری در ادامه صحبتهایش گفت:" دلم می‌خواهم یک مدت وقت استراحت داشته باشم و فکر کنم. چند تیم به جذب من ابراز علاقه کرده‌اند ولی فعلا درخواست رسمی‌ای دریافت نکرده‌ام. دلم می‌خواهد دوباره در اسپانیا کار کنم ولی فعلا هیچ گزینه‌ای را کاملا کنار نگذاشته‌ام".

 

 

دیدگاه‌ها