کد خبر : 1660879 | 19 دی 1398 ساعت 12:40 | 110.9K بازدید | 0 دیدگاه

نارضایتی ستاره آرژانتینی از تصمیم پپ؛

SMS عجیب لیونل مسی به گواردیولا!

حدود یک دهه قبل لیونل مسی دوران دشواری را در بارسلونا تجربه کرده بود.

SMS عجیب لیونل مسی به گواردیولا!

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر مهاجمان بزرگی راهی بارسلونا شده اند و برخی از آنها زیر سایه درخشش لیونل مسی قادر به تکرار روند موفقیت آمیز گذشته نبوده اند. شاید مهم ترین مثال برای این تئوری، دوره یک ساله حضور زلاتان در استادیوم نوکمپ باشد. در کتابی به نام "رمز و راز مسی" توسط سباستین فست و الکس جیلارد نوشته شده، در مورد نگرانی لیونل مسی از انتقال زلاتان به نوکمپ و تغییر پست بازی ستاره آرژانتینی مطالبی درج شده است.

 

1468127

 

به نظر می رسد مدتی بعد از ورود زلاتان، مسی که از شرایط ناراضی بوده به گواردیولا یک SMS با این مضمون داده است: "احساس می کنم دیگر برای تیم مهم نیستم."

 

در ادامه این کتاب آمده است: "لیونل مسی در چند بازی موفق به درخشش نبوده و نتوانست بازی های همیشگی خود را تکرار کند. در آن مقطع زلاتان نیز خوب بازی می کرد و همین روند شرایط را برای ستاره آرژانتینی دشوار کرده بود."

 

اما در ادامه فصل پپ گواردیولا تصمیمش را عوض کرده و دوباره لیونل مسی را به مرکز خط حمله منتقل کرد. همین تغییر باعث شکوفایی ستاره بارسا شده و مسی در 53 مسابقه آن فصل 47 گل به ثمر رساند. اما زلاتان که از این تغییرات چندان رضایت نداشت، در نهایت در پایان فصل بارسلونا را ترک کرده و راهی میلان شد. ستاره سوئدی هرگز از دوران حضور در بارسا و رابطه اش با گواردیولا به نیکی یاد نکرده است.

دیدگاه‌ها