کد خبر : 1660906 | 19 دی 1398 ساعت 14:30 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه بان سابق لیورپول در آستانه بازگشت به لیگ برتر

به نظر می‌رسد که پپه رینا در آستانه بازگشت به لیگ برتر و حضور در باشگاه استون ویلا قرار دارد.

دروازه بان سابق لیورپول در آستانه بازگشت به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، پپه رینا کار خود را در فوتبال از تیم‌های پایه بارسلونا آغاز کرد و بعد از آن راهی تیم اصلی ویارئال شد. رینا پس از سه فصل حضور در ویارئال و با توجه به درخشش در این تیم راهی لیگ برتر انگلیس و باشگاه لیورپول شد. این دروازه‌بان اسپانیایی بهترین دوران فوتبال خود را در آنفیلد سپری کرد و بعد از ۹ سال حضور در لیورپول، این تیم را به مقصد ناپولی و سری آ ترک کرد.

رینا بعد از حضور ناموفق در ناپولی به بایرن مونیخ پپ گوآردیولا پیوست اما در آنجا نیز نتوانست بازی‌های زیادی انجام دهد. اتفاقی که باعث شد او دوباره به ناپولی بازگردد. رینا پس از یک دوره سه ساله از ناپولی جدا شد و در سال ۲۰۱۸ به میلان پیوست.

 

 

1352713

 


رینا از زمان پیوستن به میلان در اکثر بازی ها نیمکت نشین جان لوئیجی دوناروما جوان بوده است و همین اتفاق باعث شده که این دروازه بان ۳۷ سال در آستانه جدایی از روسونری قرار بگیرد. رینا که تا سال ۲۰۲۱ با میلان قرارداد دارد تصمیم خود را برای ترک این تیم گرفته است.

حالا اما به نظر می‌رسد که این دروازه‌بان با تجربه در آستانه بازگشت به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد. تام هیتون، دروازه بان استون ویلا، اخیراً با یک مصدومیت طولانی مدت روبه‌رو شده و به همین خاطر مسئولان این تیم انگلیسی به دنبال رینا برای جایگزینی او هستند. همچنین گفته می شود که دیگر ستاره میلان یعنی کریستوف پیونتک نیز یکی از گزینه‌های دیگر استون ویلا برای تقویت این تیم به حساب می‌‌آید.




دیدگاه‌ها