کد خبر : 1660913 | 19 دی 1398 ساعت 14:42 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمانی: بعضی مربیان، داور انتخاب می کنند!

انتقاد تند پیشکسوت داوری از رییس کمیته

پیشکسوت داوری فوتبال ایران نسبت به اتفاقات اخیر داوری واکنش نشان داد.

انتقاد تند پیشکسوت داوری از رییس کمیته

یدالله سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اشتباهات پرتعداد داوران در نیم فصل اول لیگ برتر و نحوه چیدمان داوری ها عنوان کرد: متاسفانه ما در حال حاضر کمیته ای به نام داوران در فدراسیون نداریم. اسم این کمیته الان  کمیته آقای رییس است. متاسفانه یک رییس و چند عضو دور هم جمع شده اند و جالب اینکه طبق قوانین حضور برخی اعضای کمیته داوران غیرقانونی است.


وی ادامه داد: آقای رییس همه کاره داوری شده و تنهایی همه تصمیمات را اتخاذ می کند. اصلا معلوم نیست در کمیته چه خبر است؟ نه رییس دپارتمان مشخص است، نه دبیر کمیته مشخص است و هیچ چیز دیگری مشخص نیست.


عضو سابق کمیته داوران همچنین گفت: ما در دوران جوانی یک تیم فوتبال داشتیم که مربی مان می گفت من دریک پست خاص بازی می کنم و بقیه هرجا می خواهند توپ بزنند. الان داوری ها ما اینگونه است. هرکس هرکاری می خواهد انجام بدهد. شما می بینید داوری که هفته قبل یک مسابقه را نابود کرده و اشتباهات مرگباری داشته هفته بعد بهترین بازی هفته را قضاوت می کند و باید ببینیم ملاک این چینش ها چیست.


سلیمانی در پایان افزود: متاسفانه مشکلات داوری ایران بسیار است. من حتی چیزهای عجیبی هم شنیده ام. مثلا اینکه می گویند برخی مربیان داور بازی هایشان را تعیین می کنند. اگر اینطور باشد، واقعا فاجعه است. امیدوارم روسای فدراسیون فکری به حال داوری کشور کنند.

 

دیدگاه‌ها