کد خبر : 1661051 | 20 دی 1398 ساعت 15:33 | 75.3K بازدید | 0 دیدگاه

فخرالدینی، اولین خرید زمستانی سرخ‌های آذربایجان

ورود تراکتور به بازار نقل و انتقالات

مدافع راست سابق ذوب‌آهن و استقلال با عقد قراردادی به عضویت باشگاه تراکتور درآمد.

ورود تراکتور به بازار نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که پیش از شروع فصل خریدهای گران قیمت و پُرشماری انجام داده و ستاره‌های ملی پوش و سرشناسی را جذب کرده بود، تا به امروز در نقل و انتقالات زمستانی به غیر از خروجی‌ها، هیچ فعالیتی برای گرفتن بازیکن نداشت ولی آنها حالا با یک بازیکن قرارداد امضاء کردند.

 

میلاد فخرالدینی که با مس کرمان به فوتبال معرفی شد و بعد از آن سه سال(از لیگ دهم تا سیزدهم) برای تراکتور به میدان رفته بود، با جدایی قطعی از ذوب‌آهن پس از پنج سال و نیم مجددا به تبریز بازگشت، با این باشگاه قرارداد بست و شاگرد ساکت الهامی شد.

 

این بازیکن ۲۹ ساله که سابقه بازی در تیم‌های استقلال، نفت تهران، گسترش فولاد تبریز و ذوب‌آهن را نیز در کارنامه دارد، در بازگشت به تراکتور به دنبال تکرار روزهای خوب گذشته‌اش است و به نوعی تنها مدافع راست تخصصی این تیم محسوب می‌شود.

 

فخرالدینی که در نقل و انتقالات زمستانی دو سال قبل از گسترش فولاد به ذوب‌آهن رفته بود، در نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم در ۹ مسابقه برای تیم اصفهانی به میدان رفت و با اتمام دور رفت و موافقت باشگاه ذوب‌آهن، روز گذشته از این تیم جدا شد.

 

تراکتور در نیم‌فصل اول مهدی تیکدری و سید احمد موسوی را به‌عنوان مدافع راست داشت که موسوی اخیرا با دریافت رضایت‌نامه از تیم تبریزی راهی گل‌گهر سیرجان شد و فخرالدینی با حضور تراکتور، جانشین موسوی در لیست تراکتور شده است.

 

شروع کار فخرالدینی در فوتبال، در مس کرمان بوده و او با درخشش در این تیم توانست به تیم ملی هم دعوت شود؛ زمانی که ساکت الهامی دستیار مرفاوی در مس بود و حالا فخرالدینی دوباره باید زیر نظر الهامی کار کند و به دنبال موفقیت‌های بیشتر باشد.

 

این مدافع راست تنها بازیکن حال حاضر تراکتور است که در تنها قهرمانی این تیم طی سالیان اخیر در جام حذفی حضور داشته و امید زیادی دارد تا امسال هم با سرخ پوشان فوتبال آذربایجان به عنوان مهمی برسد.

 

به نظر می‌رسد تراکتور در این پنجره زمستانی، نقل و انتقالات شلوغی را پشت سر نخواهد گذاشت و رویه تازه این باشگاه پرهیز از سر و صدا و خریدهای گران قیمت است.

دیدگاه‌ها