کد خبر : 1661079 | 20 دی 1398 ساعت 18:23 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

شکاری؛ به پست جدیدت عادت کن (عکس)

رضا شکاری که در نیم فصل اول به دلیل شکایت ذوب آهن زیاد در ترکیب تیمش بازی نکرد، یکی از بازیکنان کلیدی تیم امید به شمار می رود.

به گزارش "ورزش سه"، رضا شکاری در مرحله اول مقدماتی المپیک هم یکی از 23 نفر اصلی تیم ملی امید بود و با تفکرات کرانچار جایی در ترکیب اصلی نداشت؛ با این حال با حضور استیلی شرایط برای او کاملا متفاوت شده است.

 

استیلی به توانایی های شکاری ایمان دارد، تا جایی که با تغییر پست از او ترکیب اصلی استفاده کرد و او بازیساز اصلی تیم به شمار می رود.

 

تیم ملی امید هر چه در بخش دفاعی و پست هافبک تدافعی با مشکل روبرو است، در بخش تهاجمی بازیکنان زیاد و توانمندی در اختیار دارد که می توانند برای هر تیمی دردسر ساز شوند.

 

1468418

 

شکاری روز گذشته در ترکیب 1-3-2-4 در پست هافبک پشت مهاجم بازی کرد و اگرچه پست اصلی او حضور نوک پیکان تهاجمی تیم است، نمایش بدی نداشت. البته که بازی در پست شماره 10 یا بازیساز یک تیم نیاز به قدرت بیشتر تکنیکی و ارسال پاس به فضاها دارد ولی شکاری با جنگندگی توانست نمایش خوب و امیدوار کننده ای داشته باشند و حضور دو بازیکن در پست هافبک تدافعی که خصوصیات تکنیکی خوبی دارند و اصولا مهاجم هستند، می تواند مایه قوت قلب شکاری باشد.

 

شکاری طبق آمار سایت رسمی کفدراسیون فوتبال آسیا، در دیدار برابر ازبکستان 34 پاس با دقت 73 درصد ارسال کرده است، که شامل 5 پاس بلند و 29 پاس کوتاه بوده است. این بازیکن در 7 دوئل به برتری دست یافته و 10 درگیری نفر به نفر را نیز به بازیکنان فیزیکی ازبکستان واگذار کرده است، اما دو شوت در چارچوب از این بازیکن ثبت شده و سه موقعیت گلزنی هم ایجاد کرده که می تواند هواداران تیم ملی امید را به درخشش او در بازی های بعدی امیدوار کند.

دیدگاه‌ها