کد خبر : 1661080 | 20 دی 1398 ساعت 18:23 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش گواردیولا به احتمال جدایی لروی سانه

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی تاکید کرد آینده لروی سانه به خودش بستگی دارد.

واکنش گواردیولا به احتمال جدایی لروی سانه

به گزرارش "ورزش سه"، در ماه های اخیر اخباری زیادی در مرد احتمال جدایی لروی سانه، ستاره آلمانی سیتی و انتقال او به منچسترسیتی منتشر شده است. گواردیولا در نشست خبری دیدار مقابل آستون ویلا در لیگ برتر در مورد این شایعات و البته بازگشت آیمیریک لاپورته به میادین صحبت کرده است.

 

دیدار مقابل آستون ویلا: "شما باید در مقابل همه تیم ها بازی کنید، آستون ویلا یک تیم قدرتمند و با یک استادیوم فوق العاده است. آنها اخیرا سبک بازی خود را تغییر داده و با پنج مدافع بازی می کنند که شاید دلیلش مصدومیت بازیکنان شان بوده است. ما باید پویایی مان را در این دیدار حفظ کنیم. فشار همیشه یکسان است و شما سعی کنید خوب بازی کرده و پیروز شوید، چه 14 امتیاز بیشتر داشته باشید و چه کمتر."

 

1423954

 

آیمریک لاپورته و زمان بازگشت: "لاپورته هر روز تمرین می کند و بعد از تمرین احساس خوبی دارد که این یک خبر خوب است. اما من نمی دانم او چه زمانی آماده بازی کردن خواهد بود. لاپورته به خوبی در زمین حرکت می کند، اما ما منتظر پزشکان هستیم تا مجوز بازی کردن او را صادر کنند."

 

اخبار مربوط به جدایی لروی سانه: "من امیدوارم لروی سانه خیلی زود بتواند بازی کند، شرایط زانوی او خیلی خوب به نظر می رسد، اما باقی ماجرا و آینده سانه دست من نیست. وقتی لروی سانه در ترکیب شالکه فیکس نبود، این من بودم بودم که باشگاه را متقاعد کردم تا او را جذب کند. همه‌ چیز معطوف به خود لروی سانه، خانواده‌ اش و خواسته اوست و من تصمیم گیرنده نیستم."

 

شرایط سرخیو آگوئرو: "او از ابتدا با تاکتیک های ما سازگار بوده و یک مهاجم متخصص در محوطه جریمه است. آگوئرو می تواند از همه جا گل بزند و یک مهاجم شگفت انگیز است."

دیدگاه‌ها