کد خبر : 1661113 | 20 دی 1398 ساعت 21:09 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: چلسی که بودم زلاتان را می خواستم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر به زلاتان برای بازگشت به سری آ خوشامد گفت.

کونته: چلسی که بودم زلاتان را می خواستم

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان، ستاره 38 ساله و سوئدی چندی قبل برای دومین بار راهی میلان شده و هفته گذشته اولین بازی خود در این فصل را برای روسونری انجام داد. آنتونیو کونته ضمن تمجید از شخصیت زلاتان، مدعی شد زمانیکه سرمربی چلسی بوده خواهان جذب او بوده است.

 

آنتونیو کونته گفت: "اول از همه چیز من می خواهم بگویم که به ایبرا خوش آمد بگویم. زلاتان قهرمان بزرگی است. من هنگام حضور در چلسی سعی کردم و را جذب کنم و احترام زیادی برای زلاتان قائلم. او شخصیت بزرگی داشته و بازیکن خوبی به شمار می آید.

 

1467302

 

من فکر می کنم زلاتان می تواند برای میلان کارهای زیادی انجام دهد و  شخصیت زلاتان به میلان کمک می کند. او باعث می شود دیگران رشد کنند و من فکر می کنم برای مربیان مهم است که چنین بازیکنانی داشته باشند؛ بازیکنانی که می دانند شما چه می خواهید و تیم را هدایت می کنید. من فکر می کنم حضور بازیکنی مانند زلاتان برای یک سرمربی در یک تیم بسیار حیاتی باشد. وقتی یک سرمربی چنین بازیکنانی داشته باشد، اوضاع خیلی راحت تر خواهد شد.

 

شایعات بازار نقل و انتقالات؟ گاهی اوقات اخباری غیرواقعی منتشر می شود و در چنین شرایطی شما مجبورید برای بازی ها آماده شوید.  این شایعات غیرقابل اعتماد است، اما نیز اینگونه است و شما باید با این مسئله روبرو شده و باهوش باشید."

دیدگاه‌ها