کد خبر : 1661241 | 21 دی 1398 ساعت 16:00 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

در بازی با ازبکستان به اهدافمان رسیدیم؛

شاهرودى: می توانیم کره جنوبی را شکست بدهیم

مربى تیم ملى فوتبال امید اظهار امیدوارى کرد بازیکنان این تیم با ارائه نمایشى قدرتمندانه نتیجه مناسبى برابر کره جنوبى کسب کنند.

شاهرودى: می توانیم کره جنوبی را شکست بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال رضا شاهرودى با بیان این موضوع اظهار داشت: خوشبختانه برابر ازبکستان به بخش زیادى از اهداف خودمان رسیدیم و برنامه هاى مورد نظر کادر فنى در زمین اجرا شد. حق ما بود که تیم پیروز بازى باشیم اما در نهایت با تساوى از زمین بیرون آمدم که برابر قهرمان دوره قبل نتیجه بدى نیست.البته در بازى دوم با روحیه بالا و فقط براى پیروزى به میدان مى رویم.


مربى تیم المپیک اضافه کرد:کادر فنى حدود دو ماه است تیم را در اختیار داشته و فقط دو اردو تا امروز داشتیم. با این وجود همه تلاشمان را کردیم تا هماهنگى لازم در تیم ایجاد شود. بچه ها مقابل ازبکستان با تمام وجود مبارزه کردند و انشالله برابر کره جنوبى هم تلاش مى کنیم بهترین بازى را انجام بدهیم.


شاهرودى در پایان گفت: کره جنوبى را به خوبى آنالیز کردیم و بچه ها هم شناخت لازم را از این تیم پیدا کردند. با وجود شرایط سخت آب و هوا تلاش مى کنیم بهترین نمایش را در این بازى داشته باشیم و با دوندگى زیاد برنامه هاى تیم حریف را خنثى کنیم. بچه هاى ما اگر در اندازه هاى واقعى خودشان ظاهر شوند کره را شکست مى دهیم و به صعود نزدیک مى شویم.

دیدگاه‌ها