کد خبر : 1661255 | 21 دی 1398 ساعت 16:46 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی: شاید حکمتی در مصدومیتم بوده است؛

غیبت دوباره سنگربان امیدها؛ اینبار مقابل کره‌جنوبی

دروازه بان تیم ملی امید معتقد است که علاوه بر کسب سهمیه المپیک، امکان قهرمانی در مسابقات زیر 23 ساله های آسیا هم وجود دارد.

معراج اسماعیلی دروازه بان تیم ملی امید ایران که این روزها در تایلند به سر می برد، در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در رابطه با آخرین اخبار از مصدومیت خود گفت: « همه چیز خوب پیش می رفت که مصدمیتی از ناحیه همسترینگ و کشاله پای چپ پیدا کردم، که باعث مصدومیتم شد. حالا شرایط من مهم نیست و امیدوارم تیم بهترین نتایج را بگیرد. من خودم به این تیم خیلی امیدوارم و فکر می کنم می توانیم صعود کنیم و حتی برای قهرمانی برویم. امیدوارم این اتفاقات رقم بخورد و خودمان هم خیلی امید زیادی داریم. مصدومیت من هم شاید حکمتی در آن بوده است و امیدوارم هر چه پیش می آید، خیر باشد.»


تیم فوتبال ذوب آهن در هشت بازی ای که شما برای این تیم به میدان رفتید، 5 کلین شیت داشته و 11 امتیاز گرفته است و شما هم دو پنالتی طی این مدت از مهاجمان حریف گرفتید. با این حال خبر رسیده که باشگاه گلر جدیدی جذب کرده است. اسماعیلی در رابطه با این موضوع بیان کرد: «اطلاعات زیادی نسبت به گلر لبنانی ای که جذب شده، ندارم. خب از لحاظ آماری همانطور که شما گفتید، خدا را شکر شرایط خوبی داشتیم. به نظرم به جز یکی دو بازی که کلا شرایط خوبی نداشتیم، در بقیه بازی ها خوب بودیم و خودم از عملکردی که داشتم، راضی هستم و انگیزه بسیار زیادی دارم تا به اصفهان برگردم و باز هم با تمام وجودم برای تیمم بازی کنم. امیدوارم در بازگشت به بازی های باشگاهی، شرایط ذوب آهن هم هفته به هفته بهتر شود و بتوانیم فصل را با رتبه بسیار خوبی تمام کنیم.»


آخرین سوال ما از گلر تیم ملی امید که به دلیل مصدومیت بازی اول را از دست داد، این بود که آیا می تواند در بازی فردا برای تیم بازی کند یا خیر که او در این زمینه توضیح داد و گفت: « متاسفانه هنوز شرایط بازی کردن پیدا نکردم و نمی توانم بازی کنم. امیدوارم بچه ها در بازی فردا هم مانند دیدار با ازبکستان که خیلی خوب کار کردند، عملکرد خوبی داشته باشند و با امتیازات کامل از بازی خارج شویم.»

 

گفتنی است با غیبت معراج اسماعیلی، بار دیگر حبیب فرعباسی مانند دیدار برابر ازبکستان در ترکیب اصلی مقابل کره جنوبی در دومین دیدار رقابت ها، قرار خواهد گرفت.

 

1468157

 

1468156

دیدگاه‌ها