کد خبر : 1661280 | 21 دی 1398 ساعت 17:45 | 55.6K بازدید | 0 دیدگاه

حیرت انگیز؛ تمدید قرارداد میورا در 52 سالگی!

کازیوشی میورا اسطوره فوتبال ژاپن در 52 سالگی قراردادش را یک فصل دیگر با یوکوهاما تمدید کرد.

حیرت انگیز؛ تمدید قرارداد میورا در 52 سالگی!

به گزارش "ورزش سه"، کازویوشی میورا فوتبالیستی است که از دهه 80 میلادی کار خود را به صورت حرفه ای در تیم های برزیلی آغاز کرد و همین حالا نیز در سطح اول فوتبال ژاپن بازی می‌کند. این بازیکن 52 ساله که سابقه یک دهه بازی در تیم ملی را هم دارد، این فصل با تیم یوکوهاما در لیگ دسته اول ژاپن حضور داشت و موفق شد ماه گذشته همراه با دیگر بازیکنان، جشن صعود به جی لیگ را بگیرد.

 

 

1453459

 

 

یوکوهاما در پایان هفته چهل و دوم، اهیمه را شکست داد تا با 79 امتیاز در رده دوم قرار گیرد و به جی لیگ صعود کند. این اتفاق تاریخی در حالی رقم خورد که میورا به عنوان بازیکن تعویضی و با شماره 11 وارد زمین شد و در پیروزی مهم تیمش نیز اثرگذار بود.

امروز باشگاه یوکوهاما اعلام کرد که قرارداد حرفه‌ای کازویوشی میورا برای یک سال دیگر نیز تمدید شده است.

میورا پس از تمدید یک ساله قراردادش و آغاز سی‌‌وپنجمین فصل فوتبال حرفه‌ای گفت:« امیدوارم همچنان از فوتبال لذت ببرم و قدردانی‌ها را به خاطر بسپارم. تلاش می‌کنم به یوکوهاما برای حفظ بهترین جایگاه در لیگ ژاپن کمک کنم. تمام تلاشم را برای قهرمانی تیمم به کار خواهم گرفت.»

 

این بازیکن 52 ساله سابقه 89 بازی با پیراهن تیم ملی فوتبال ژاپن را دارد و 55 گل به ثمر رساند. میورا در تیم‌های ژاپنی ویسل کوبه، کیوتو سانگا، کاوازاکی و جنوای ایتالیا بازی کرده است.

 

دیدگاه‌ها