کد خبر : 1661371 | 22 دی 1398 ساعت 10:00 | 45.2K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی کاراگر

حق با مورینیو است، گل لیورپول با اشتباه داور زده شد

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول می‌گوید پیش از گل روبرتو فرمینو در بازی دیروز مقابل تاتنهام، پرتاب اوت باید در اختیار تاتنهام قرار می‌گرفته و تصمیم داور که به گل لیورپول منجر شده اشتباه بوده.

حق با مورینیو است، گل لیورپول با اشتباه داور زده شد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب موفق شد در خانه تاتنهام این تیم را با تک‌گل روبرتو فیرمینو در دقیقه 37 مسابقه شکست دهد و سه امتیاز حساس به حساب خود واریز کند. اما هواداران تاتنهام و سرمربی این تیم از گل دریافتی تیم‌شان به شدت ناراحت بوده و معتقد بودند پیش از گل، توپی که توسط لیورپولی‌ها از کنار زمین به صورت اوت به داخل زمین پرتاب شده حق تاتنهام بوده و داور در این صحنه اشتباه کرده است. مورینیو حتی بعد از بازی گفت دلیل عدم استفاده از VAR را نمی‌داند و فکر می‌کند کمک‌داور ویدیویی در حال چای خوردن بوده است.

 

1468754

 

گل فیرمینو بعد از یک پرتاب اوت دستی زده شد ولی تصاویر بازپخش نشان داد که قبل از رفتن توپ به بیرون از زمین آخرین ضربه به آن را سادیو مانه بازیکن لیورپول زده است.

 

1468752

 

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول در گفتگو با تلویزیون اسکای قبول کرد که در این لحظه پرتاب توپ باید در اختیار تاتنهام قرار می‌گرفته و البته اشاره کرد که تشخیص این صحنه برای داوری که در زمین حضور داشته بسیار دشوار بوده است.

 

1468753

 

 

دیدگاه‌ها