کد خبر : 1661463 | 22 دی 1398 ساعت 16:45 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از فسخ قرارداد با نفت مسجدسلیمان

حاتمی: قصد دارم در آسیای شرقی فوتبالم را دنبال کنم!

مهاجم بلندقامت تیم نفت مسجدسلیمان با اعلام جدایی از این تیم قصد دارد به یک تیم آسیایی شرقی بپیوندد.

حاتمی: قصد دارم در آسیای شرقی فوتبالم را دنبال کنم!

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حاتمی مهاجم نیم‌فصل اول تیم فوتبال مسجدسلیمان بالاخره نتوانست نیم‌فصل بیشتر در یک تیم دوام بیاورد و ساعتی پیش قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد.


این در حالی است که مسئولان این تیم موفق شدند درنهایت مهدی تارتار را برای ادامه حضورش در نیم‌فصل دوم راضی کنند اما به‌هرحال نتوانستند جلوی خروج چند بازیکن این تیم را بگیرند.


حاتمی با تائید این مطلب گفت: «با تمام علاقه‌مندی که بین من و طرفداران خونگرم مسجدسلیمانی وجود داشت درنهایت به علت عدم به‌جا آوردن تعهدات از سوی مدیران تیم تصمیم گرفتم که از این تیم جدا شوم. اما درواقع نیم‌فصل رؤیایی را در آنجا سپری کردم و خاطرات بسیار خوبی در این تیم دارم.»


 او در خصوص آنکه آیا مشکلی با کادر فنی داشت عنوان کرد: «نه به‌هیچ‌وجه مشکلی وجود نداشت و من همیشه به ایشان ارادت دارم ولی یک بدهکاری به ایشان از قبل داشتم که حالا با حضورم در نفت می‌توان گفت که یربه یر شدیم.»


حاتمی که کلاً عادت ندارد در یک باشگاه ماندگار شود درباره مقصد جدیدش اظهار داشت: «پیشنهاد که زیاد دارم و همین‌الان گوشی همراهم مدام زنگ می‌خورد. اما قصد دارم که فوتبالم را دریکی از کشورهای آسیایی شرقی دنبال کنم و اگر چنین امری میسر نشد بعداً تصمیم می‌گیرم که به کدام تیم بروم.»

دیدگاه‌ها