کد خبر : 1661492 | 22 دی 1398 ساعت 18:01 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

نارنجی‌های جدید مقابل سپاهان به میدان رفتند(عکس)

دو بازیکن تازه سایپایی شده فوتبال ایران امروز با پیراهن این تیم در دیدار دوستانه برابر سپاهان به میدان رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ابراهیم صادقی امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم سپاهان رفتند و در نهایت با تساوی به کار خود پایان دادند. نارنجی پوشان در این دیدار به مانند تیم سپاهان، بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات زمستانی جذب کردند را به میدان فرستادند و به همین دلیل دو بازیکن تیم سایپا که پیش از این آنها را بارها در لیگ برتر دیدیم برای اولین بار این فصل به همراه دیگر شاگردان صادقی به میدان رفتند.

 

خالد شفیعی و محمدصادق بارانی این دو بازیکن باتجربه هستند که از دیدار امروز، حضور خود در جمع خودروسازان را رسما اعلام کردند. در میان این دو بازیکن البته محمدصادق بارانی پیش از این نیز سابقه پوشیدن پیراهن تیم سایپا را داشته است. بازیکنی که پس از سال ها بازی برای رقیب خودرو ساز یعنی تیم پیکان، فصل قبل به عضویت نارنجی پوشان درآمد اما در نهایت از جمع بازیکنان این تیم جدا شد تا اینکه امسال و پس از جدایی از تیم شاهین بوشهر برای تیم سایپا به میدان رفت.

 

خالد شفیعی نیز دومین بازیکن مطرحی است که امروز برای سایپا در قلب دفاع به میدان رفت. شفیعی البته برای اولین بار است که برای خودروسازان به میدان رفت و پیش از این نیز در تیم های تراکتور، سپاهان و ذوب آهن  به میدان رفت.

 

1468924

 

1468925

دیدگاه‌ها