کد خبر : 1661510 | 22 دی 1398 ساعت 18:47 | 112.4K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا تایید کرد

شوک به بارسا؛ سوارز فصل را از دست داد!

لوئیس سوارز مهاجم بارسا پس از جراحی زانو چهار ماه قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود و تقریبا فصل 20-2019 را از دست داد.

شوک به بارسا؛ سوارز فصل را از دست داد!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز که در دربی کاتالونیا برابر اسپانیول از ناحیه مینیسک خارجی پای راست مصدوم شده بود، پس از مشورت با دکتر کاگوت در نهایت تصمیم گرفت که تن به جراحی بدهد. جراحی امروز به انجام رسید و سوارز حالا باید دوران ریکاوری را شروع کند.

 

 

1468944

 

 

او در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا برابر اتلتیکو هم به میدان رفت ولی پس از بازی مصدومیت او شدت یافت. این همان ناحیه ای است که او ماه می گذشته و پیش از فینال کوپا دل ری 2019 مصدوم شده بود و تن به جراحی داد.

در حالی که گفته می شد او حداکثر شش هفته به دور از میادین خواهد ماند امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که ستاره اروگوئه ای چهار ماه قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود و سپس باشگاه بارسلونا این خبر را تایید کرد. به این ترتیب سوارز ادامه فصل را از دست خواهد داد و در بهترین حالت می تواند در هفته های پایانی به میادین برگردد که خبر بسیار بدی برای آبی اناری ها خواهد بود.

باید دید واکنش باشگاه بارسلونا چه خواهد بود و آیا به دنبال جذب یک مهاجم جدید در انتقالات زمستانی خواهند بود یا خیر.

 

سوارز فصل جاری در اولین بازی لالیگا برابر بیلبائو نیز مصدوم شد و یک ماه به دور از میادین ماند. او فصل گذشته و پس از بازی برگشت برابر لیورپول هم مصدوم شد و تحت جراحی قرار گرفت ولی توانست به موقع به کوپا آمه ریکا برزیل برسد.

 

1468287

دیدگاه‌ها